Life changing pooquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij verkoopt je nog een magistrale hoop stront Gijs dat terwijl je bij jezelf denkt.. waarom heb ik die poep niet eerder gekocht!
Omdat ik dan wel mijn best doe op het tikken van correcte teksten en zinsbouwquote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'me reviews'
Waarom hebben ze jou in hemelsnaam aangenomen?
Yup, boeken! Ik heb een paar jaar geleden ook al reviews gedaan en op deze manier krijg ik er nog eens wat gratis boeken bij. Lezen doe ik toch al veel dus alleen het schrijven kost meer tijd.quote:
Gijs, zo'n magistrale poep heb ik nog niet eerder gehad.quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Chocobo het volgende:
Waarom heb ik die poep niet eerder gekocht,.... geloof in de poep!
Hij zit vast met z'n voet Gijs. Die krachten kun je makkelijk met je been opvangen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Bastard het volgende:
![]()
Je moet er niet aan denken dat hij los liet!
Dus als je je hand loslaat gebeurt er niks.. wanneer ga je afstuderen Gijs?quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij zit vast met z'n voet Gijs. Die krachten kun je makkelijk met je been opvangen.
van alles en nog wat, ligt er maar aan wat de uitgevers beschikbaar maken / opsturen. Op dit moment liggen er 2 thrillers/detectives bij Miss_Bleu voor me klaar die ze op kan gaan sturen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
Wat voor soort boeken dan Neet? Leuke job!
Ik zal je eens een thriller geven!quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
van alles en nog wat, ligt er maar aan wat de uitgevers beschikbaar maken / opsturen. Op dit moment liggen er 2 thrillers/detectives bij Miss_Bleu voor me klaar die ze op kan gaan sturen.
Ik bedoel te zeggen dat hij niet heel veel kracht nodig heeft met het vasthouden. Loslaten zou dom zijn ja, maar waarom zou hij dat doen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus als je je hand loslaat gebeurt er niks.. wanneer ga je afstuderen Gijs?
Overmacht,...?quote:Op maandag 2 november 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Loslaten zou dom zijn ja, maar waarom zou hij dat doen?
Gast.. G krachten.. zoek es op!quote:Op maandag 2 november 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat hij niet heel veel kracht nodig heeft met het vasthouden. Loslaten zou dom zijn ja, maar waarom zou hij dat doen?
Ik weet hoe het werkt Gijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |