Klagen over een overduidelijk eerste-link-op-google-had-de-infantiele-ts-al-antwoord-gegeven-topic.quote:Op maandag 2 november 2009 13:16 schreef CasB het volgende:
Ga lekker daar klagen, dit is Fok! niet Tweakers.
Inderdaad. Al die wannebe moderators, die allemaal hetzelfde zeggen, omdat ze bang zijn door de modbot uit het modsysteem gezet te wordenquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Brainfish het volgende:
T.net heeft m.i. niet echt een sfeer waar je van zegt: "wat een gezellige boel, hier ga ik snel eens posten". Ik irriteer mij dan ook altijd mateloos aan de discussies daar omdat je altijd daar op de hoede moet zijn wat je zegt en hoe je het zegt. Fucking autisten daar.
De reacties bij de nieuwsberichten zijn al helemaal zum kotzen met hun vreselijke moderatiesysteem.
Definieer kneusjes? Mensen die niet zoveel weten van WINS, DNS, DHCP of Cisco als de andere leden daar?quote:Op maandag 2 november 2009 13:16 schreef DirkZz het volgende:
[..]
D eusers modereren elkaar, niets mis mee.
Kneusjes worden zo geweerd:D
Ik zie mensen hier ook klagen over politieke partijen maar Ik zie die personen ook niet het partijkantoor binnenrennen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
Als je vlees niet lekker is ga je ook bij de groenteboer klagen?
Tweakers en sletjes in 1 zin? Die zien hoogstens sletjes op hun 2x 26" monitor.quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik las: Tweakers en hun sletjes.
Staat in het engels, geen zin het te ontcijferen.quote:Op maandag 2 november 2009 12:59 schreef TimKuik het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Internet_Name_Service
TS, www.watbenjedan.com .
quote:Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef SjonDiep het volgende:
Ga lekker op tweakers klagen over tweakers, sukkel, ik ren ook altijd naar de albert heijn om te klagen over de langzame kassadame bij de shell
Precies dat soort types proberen ze dus uit het tweaker forum te houdenquote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Staat in het engels, geen zin het te ontcijferen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wat+is+WINS&meta=lr%3Dlang_nl&aq=f&oq=quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Staat in het engels, geen zin het te ontcijferen.
Net als in de politiek, hebben ze 10 zinnen nodig om iets uit te leggen, wat ook in 1 zin kan.
Dat is gewoon hun onwetendheidquote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik had een keer een topic gemaakt, tijdens het installeren van Windows xp liep de setup vast en sloot hij af. Duidelijke beschrijving van het probleem en foutmelding, specs, aantal geprobeerde oplossingen enz.
Kreeg ik een reply: "Ja, hier staat een stappenplan van 50 stappen. Doorloop die en geef per stap het resultaat aan, of als je hem overslaat de motivatie waarom je dit hebt gedaan."
Toen ging ik echt zo van:![]()
![]()
![]()
en daarna ben ik er nooit meer gekomen. Wat een trieste bende.
Ja, het gaat er daar een stuk autistischer aan toe dan hier inderdaad. Ook toen ik ongeveer 2 jaar geleden meedeed aan een overclock wedstrijd, ik had geen geld voor popi jopi dry ice of phase change koeling, dus ik gebruikte gewoon een luchtkoelertje, werd 4e daarmee en alsnog gingen die gasten erover zeikenquote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik had een keer een topic gemaakt, tijdens het installeren van Windows xp liep de setup vast en sloot hij af. Duidelijke beschrijving van het probleem en foutmelding, specs, aantal geprobeerde oplossingen enz.
Kreeg ik een reply: "Ja, hier staat een stappenplan van 50 stappen. Doorloop die en geef per stap het resultaat aan, of als je hem overslaat de motivatie waarom je dit hebt gedaan."
Toen ging ik echt zo van:![]()
![]()
![]()
en daarna ben ik er nooit meer gekomen. Wat een trieste bende.
Precies mijn gedachte inderdaad. Maar dan zal niemand meer op het forum komen denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en wat is ook het nut van een forum als ze de hele tijd verwijzen naar een checklist. Als ik het zelf op kon lossen had ik het sowieso daar niet gevraagd. En maak dan gewoon een wiki ipv elk topic dicht te gooien.
Dat is echt triest.quote:Op maandag 2 november 2009 14:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, het gaat er daar een stuk autistischer aan toe dan hier inderdaad. Ook toen ik ongeveer 2 jaar geleden meedeed aan een overclock wedstrijd, ik had geen geld voor popi jopi dry ice of phase change koeling, dus ik gebruikte gewoon een luchtkoelertje, werd 4e daarmee en alsnog gingen die gasten erover zeiken
ja[ afbeelding ]
Ik kreeg een gratis videokaartquote:Op maandag 2 november 2009 15:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Sowieso meedoen aan een overclock wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |