Het slotje van het modjequote:Ik weet niet of ik hier in de goeie catogorie zit, maar ik heb dit hele zooitje al doorgespit maar kom geen antwoord tegen op mijn vraag. Deze is namelijk:
Is er een site te vinden die alles vertelt over wat het WINS protocol is en wat het doet? Of weet iemand dit toevallig?
Inderdaad, laten we boeken aanschaffen om te weten te komen wat WINS doetquote:Sorry , maar info over WINS staat in elk "Windows NT 4 server" danwel "Windows NT 4Server in the enterprise" boek.
Zoek dan eerst ook zelf.... Op wikipedia staat al een beetje. Staan ook links naar sites waar je alles vindt.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Sjibble het volgende:
Als de modjes hier niet erg genoeg waren (het sluiten van je eigen bagger), overtreft niks het gezeik op Tweakers.net
Ik zoek op wat WINS doet op google, kom op Tweakers.net uit.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/705074//
Noob stelt een vraag:
[..]
Het slotje van het modje
[..]
Inderdaad, laten we boeken aanschaffen om te weten te komen wat WINS doet
Of tientallen topics die gesloten worden omdat de Mod zegt dat je de search moet gebruiken, omdat er genoeg over te vinden is. Alleen om er achter te komen dat er 10 andere topics om dezelfde reden zijn gesloten en je nog steeds geen reet weet. Zoek jij maar het juiste topic tussen de 400 topics die uit de search komen.
Tweakers.net+ Modjes
![]()
![]()
Post dan wat links, dit is zo uit de duim gezogen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Zoek dan eerst ook zelf.... Op wikipedia staat al een beetje. Staan ook links naar sites waar je alles vindt.
Andersom is beter. Dan kunnen de feedback topics hier tenminste een beetje schoon blijven.quote:
Zelfde als in (voornamelijk) TV en KLB. Als je een topic maakt dat al 1000x geopend word 'ie gesloten.quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb daar al een topic geopend.
Kreeg ik vervolgens dit:
"Gebruik de search eens, zat topics waar je hierover meer kan vinden"
Is zo'n service alleen bij een ban beschikbaar?quote:Op maandag 2 november 2009 11:50 schreef Biogarde het volgende:
Je moet Tweakers zien als een soort database voor info. Dit itt tot FOK! waar je elke vraag 100 keer mag stellen. Is ook niet te vergelijken verder.
Ik start binnenkort het FOK! doktersteam. Bij een ban, rij ik op de snorbrommer naar je toe, breng je het slechte nieuws (banduur) en we houden dan even een emotionele sessie. Je mag dan gerust even huilen, of we drinken samen een glaasje prik en lachen je verdriet en/of woede weg.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:50 schreef Biogarde het volgende:
Je moet Tweakers zien als een soort database voor info. Dit itt tot FOK! waar je elke vraag 100 keer mag stellen. Is ook niet te vergelijken verder.
Ik start binnenkort het FOK! doktersteam. Bij een ban, rij ik op de snorbrommer naar je toe, breng je het slechte nieuws (banduur) en we houden dan even een emotionele sessie. Je mag dan gerust even huilen, of we drinken samen een glaasje prik en lachen je verdriet en/of woede weg.
Eerste zoekresultaat van google: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=WINS&btnG=Zoeken&meta=lr%3D&aq=f&oq=quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Post dan wat links, dit is zo uit de duim gezogen.
^^ Dat dus.quote:Op maandag 2 november 2009 11:33 schreef Airlocker het volgende:
Tweakers gaan er van uit dat je zelf een beetje je best doet, en niet elke achterlijke vraag die je stelt beantwoord. Het is geen helpdesk.
^^ xD O.o =Dquote:Op maandag 2 november 2009 12:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus.
En als TS begint met: "Ik weet niet of ik hier in de goeie catogorie zit", geeft-ie aan totaal geen moeite te willen doen.
Maar het zou wel opschieten met de topics als iemand het juiste topic vond en even zou vermelden.quote:Op maandag 2 november 2009 12:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus.
En als TS begint met: "Ik weet niet of ik hier in de goeie catogorie zit", geeft-ie aan totaal geen moeite te willen doen.
D eusers modereren elkaar, niets mis mee.quote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Brainfish het volgende:
T.net heeft m.i. niet echt een sfeer waar je van zegt: "wat een gezellige boel, hier ga ik snel eens posten". Ik irriteer mij dan ook altijd mateloos aan de discussies daar omdat je altijd daar op de hoede moet zijn wat je zegt en hoe je het zegt. Fucking autisten daar.
De reacties bij de nieuwsberichten zijn al helemaal zum kotzen met hun vreselijke moderatiesysteem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |