Alweer ?!?!?!?!!!!11 Potverdoriequote:Op zondag 7 februari 2010 20:25 schreef criminal_mind het volgende:
Nog 1 aflevering en dan 6 weken wachten tot de volgende
Dat scheelt dan weer... al die stomme onderbrekingen *zucht*quote:Op zondag 7 februari 2010 20:59 schreef dutch-treat het volgende:
Maar als het goed is gaan ze dan zonder onderbrekingen door tot het einde van 't seizoen
Same, heb grote stukken door zitten spoelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef sbientje het volgende:
wat vonden jullie van deze week? Ik vond er niks anvind t sowieso hard minder worden...
Ik heb het toen ook dagen/weken lang alles achter elkaar gekekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:32 schreef larry91 het volgende:
Wat is het toch een geniale serieHeb seizoen 3 op DVD, vanaf morgen verder met seizoen 4( ik ben verslaafd
)
Neeee, mijn zeer handige site heeft het fout!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:22 schreef bigbass het volgende:
volgens tv.com is de volgende ep eind maart, dus ik zou er niet op rekenen dat er volgende week een is. klik
Verder vette ep, relatief veel gore ook. Het enige dat ik vreemd vond was dat de vessels van de demons die Femine hielpen geen honger kregen en Cas wel.
Ik vroeg mij af waarom Dean niet de vinger afsneed om de ring te pakken, dacht dat dat het enige was waardoor ze van die gast af konden komen. En, dat wanneer hij dood was alle honger meteen weg zou zijn, wat niet zo was gezien Sams afkicken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:22 schreef bigbass het volgende:
volgens tv.com is de volgende ep eind maart, dus ik zou er niet op rekenen dat er volgende week een is. klik
Verder vette ep, relatief veel gore ook. Het enige dat ik vreemd vond was dat de vessels van de demons die Femine hielpen geen honger kregen en Cas wel.
Nja, volgens mij zat die honger in alle mensen, werd het enkel versterkt. En aangezien Sam weer even off the wagon was, moet ie weer afkicken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waarom Dean niet de vinger afsneed om de ring te pakken, dacht dat dat het enige was waardoor ze van die gast af konden komen. En, dat wanneer hij dood was alle honger meteen weg zou zijn, wat niet zo was gezien Sams afkicken.
Achja, van het bloed op zich natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nja, volgens mij zat die honger in alle mensen, werd het enkel versterkt. En aangezien Sam weer even off the wagon was, moet ie weer afkicken.
Dat Dean de ring niet afsneed vond ik ook raar. Ik zat bijna naar mn computer te roepen...
Dit! Bovendien, 22 afleveringen over de Apocalyps zou alles ook wel heel deprimerend en langdradig maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is de payout als je geduld hebt, okee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |