quote:Op maandag 2 november 2009 09:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of nog gekker: "normale" commercials door de Telsell-commercials heen
Dat dusquote:Op maandag 2 november 2009 09:24 schreef BorusBulldog het volgende:
Telsell was altijd erg vermakelijk als ze dat veel te neppe nederlands erover plakten
En daarom is dit een Amazing Discovery!quote:Op maandag 2 november 2009 09:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar Mike, dit is fantastisch! Ik train mijn buikspieren en ik voel he-le-maal niets! Dit is veel beter dan dat apparaat wat ik 2 maanden geleden bij Telsell heb gekocht, deze moet je hebben!
quote:Op maandag 2 november 2009 14:02 schreef Suusje-V het volgende:
Suus TV
Best Of Shopping
Teleshop 8
Tommy Teleshopping
Inderdaad je voelt niets waardoor je ook niets merktquote:Op maandag 2 november 2009 09:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar Mike, dit is fantastisch! Ik train mijn buikspieren en ik voel he-le-maal niets! Dit is veel beter dan dat apparaat wat ik 2 maanden geleden bij Telsell heb gekocht, deze moet je hebben!
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef onearmedman het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm that is good Darla!
Het is gewoon een soort vet, een keer wassen en je hebt weer krassenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef Thorpe het volgende:
[..]I pity the fool who don't use Flavorwave Turbo!
Het wordt steeds erger inderdaad, laatst zag ik een of andere debiele Zuid-Amerikaan die een zalfje had; als je dat op je buik smeert krimpt je lijn opeens met 4 maten ofzo.Of die stift om krassen uit je auto te halen; fucking Billy Mays op Nederlandse televisie.
Het mooiste is nog dat mensen het ook echt kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |