Zelfs dat niet eens, het is geen discussietopic.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind wel dat een "ik zou een posychiater zoeken want zus en zo" wel kan.
Geef er i.i.g. een motivatie bij ofzo
Vind ik een interessante stelling, want dat betekent dat voor veel mensen de horoscoop gelijk moet zijn en ze dus in hoofdlijnen hetzelfde ervaren en meemaken en beleven.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:35 schreef mediaconsument het volgende:
Er is helaas weinig astrologische kennis aanwezig op TRU, anders dan Bassos en Senesta volgens mij. Mijn logische antwoord lijkt dan ook dat het niet gaat om een positie tov jou of tov de aarde, maar dat het gaat om de stand van de hemellichamen in het geheel, dat komt vaker naar voren. Verder kan ik hier helaas weinig over zeggen. Lijkt me overigens sowieso leuk om eens een keer te spreken met een serieuze astroloog.
Wiki zegt dit:
[..]
psychiatrie heeft niks met psychologie te maken. Dat niet alleen, je reactie heeft niks met tru te maken. SC is niet voor niets gescheiden van dit topic. Of bedoelde je het toch niet zo?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef Summers het volgende:
pschychologie is niet tru gerelateerd en daar is al een plek voor, het is niet voor niets gescheiden .
Nou als je dat er niet zo'n beetje uit kan halen uit de opmerkingen is het sneu gesteld met TRU.. kijk nou eens naar dit topic.. en dat gelul er weer omheen. Niet om de inhoud maar om de wijze hoe een topic moet zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:54 schreef Michielos het volgende:
dan moet dat toch aangegeven staan, mijn inziens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |