Ts weet niet wat een retorische vraag is, kijk maar naar hierboven.quote:Op maandag 2 november 2009 08:55 schreef Tacobell het volgende:
Lief dagboek,
Ik word onderhand een beetje naar van mensen die retorische vragen stellen.![]()
Bijvoorbeeld;
Jongen ziet een bekende van hem achter de kassa bij de AH zitten. ()
"Hé Lonieke, werk je nog steeds bij de AH?!"
En dat meisje reageert dan ook heel vrolijk "Ja mangz!!!11"
Klacht: Mensen die zo ontzettend debiel zijn dat ze retorische vragen gaan stellen.
Het klopt gewoon niet.quote:Op maandag 2 november 2009 08:58 schreef Joy_Division het volgende:
De achterliggende gedachte van retorische vragen niet snappen.
Mensen met een ochtendhumeur.quote:Op maandag 2 november 2009 09:02 schreef deepart het volgende:
Dat hoort bij het leven TS, zo gaat dat allemaal in de buitenwereld
quote:
TS snapt de achterliggende gedachte nog steeds nietquote:Op maandag 2 november 2009 09:03 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Zeg dan bijvoorbeeld: "Oh, ik wist niet dat je nog bij de AH werkt."
Dat is naar mijn mening logischer om te zeggen dan zo'n achterlijke vraag te stellen.
kut naamquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef Genius-F het volgende:
Maargoed, TS heeft vandaag op het vmbo geleerd wat een retorische vraag is en wil ons dat even showen.
Het waren voorbeelden uit ervaring, ik heb ze dus niet verzonnen.quote:Op maandag 2 november 2009 09:13 schreef SimpelZat het volgende:
Damn kon je nou echt geen herkenbaardere en humoristischere voorbeelden noemen???
Klacht: mensen die op humoristische wijze een punt proberen te maken maar hopeloos falen in foute voorbeelden en humor
Is tacobell een kutuser?quote:Op maandag 2 november 2009 08:55 schreef Tacobell het volgende:
Lief dagboek,
Ik word onderhand een beetje naar van mensen die retorische vragen stellen.![]()
Bijvoorbeeld;
Jongen ziet een bekende van hem achter de kassa bij de AH zitten. ()
"Hé Lonieke, werk je nog steeds bij de AH?!"
En dat meisje reageert dan ook heel vrolijk "Ja mangz!!!11"
Nee, achterlijke debiel volgens mij werkt ze bij de slager.![]()
Iemand is overleden en wordt vandaag gecremeerd.
"Vandaag wordt Piet gecremeerd."
"Oh!Is hij dood dan?!
"
Godverdomme.Nee, hij is nog springlevend en ik denk dat ze het gewoon grappig vinden om hem zonder enige toeleiding te cremeren!
Ik kots op dat soort mensen.![]()
Klacht: Mensen die zo ontzettend debiel zijn dat ze retorische vragen gaan stellen.
Ach kom, dat heeft nog nooit iemand gezegd.quote:Op maandag 2 november 2009 08:55 schreef Tacobell het volgende:
Iemand is overleden en wordt vandaag gecremeerd.
"Vandaag wordt Piet gecremeerd."
"Oh!Is hij dood dan?!
"
Niet stoer lopen doen tjap.quote:Op maandag 2 november 2009 12:40 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Is tacobell een kutuser?
""
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |