Het aantal leden ligt aardig gelijk, hierin zijn geen grote verschillen.quote:Op maandag 2 november 2009 01:26 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe verhouden de aantallen leden zich tot elkaar? Daarnaast zullen ze de subsidieregeling wel uniformiseren, dit kan echter ook betekenen dat iedereen minder krijgt. Zeker als alle verenigingen kleiner zijn zal de nieuwe gemeente ook op hun fusie kunnen aansturen. Gelijk met de vuist op tafel slaan kan dus ook in jullie nadeel werken. Bedenk ook dat de fusie een heleboel geregel voor de gemeente oplevert en dat dit soort subsidies niet de hoogste prioriteit zullen hebben.
Hoe lang geleden zijn de gemeentes gefuseerd, want ik vermoed dat de regeling uiteindelijk wel gelijkgetrokken gaat worden.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef danzell het volgende:
[..]
Het aantal leden ligt aardig gelijk, hierin zijn geen grote verschillen.
Bij mij bestaat de situatie al zo'n 7 jaar en er is nog geen zicht op gelijktrekking.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:51 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Hoe lang geleden zijn de gemeentes gefuseerd, want ik vermoed dat de regeling uiteindelijk wel gelijkgetrokken gaat worden.
Het is natuurlijk wel merkwaardig als de subsidie gebaseerd is op het aantal mensen in de dorpskern in plaats van het aantal leden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Bij mij bestaat de situatie al zo'n 7 jaar en er is nog geen zicht op gelijktrekking.
Yep dat ben ik geheel met je eens.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:31 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel merkwaardig als de subsidie gebaseerd is op het aantal mensen in de dorpskern in plaats van het aantal leden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |