Trustenquote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
en mijn buurjongen is onlangs verloofd. Maar dat is verder niet boeiend.
Ik ga slapen.
Zeg dat maar tegen JP van Lingo!quote:Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maakt niet uit, stomme letters doen er niet toe.![]()
Ik heb gewonnen. Ik ben dol op winnen.
niet eerlijk, jij bent ouderquote:Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maakt niet uit, stomme letters doen er niet toe.![]()
Ik heb gewonnen. Ik ben dol op winnen.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
en mijn buurjongen is onlangs verloofd. Maar dat is verder niet boeiend.
Ik ga slapen.
Oh jah, dan kan je natuurlijk geen oogje hebben op elkaar..quote:
Tsss wees blij dat ik niet meer van jouw leeftijd ben, had je me helemaal niet kunnen bijbenen.quote:
nee, hier doen mensen niet aan "een oogje op elkaar hebben"quote:Op maandag 2 november 2009 01:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh jah, dan kan je natuurlijk geen oogje hebben op elkaar..
ofzo
jawelquote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Slayage het volgende:
moeten jullie morgen niet naar school ofzo?
Zelfs kinderen van 10 kunnen je nog letterlijk bijbenen wheheheheh.quote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tsss wees blij dat ik niet meer van jouw leeftijd ben, had je me helemaal niet kunnen bijbenen.
maar.. hoe ouder, hoe wijzerquote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tsss wees blij dat ik niet meer van jouw leeftijd ben, had je me helemaal niet kunnen bijbenen.
Ja jij bent nu heel niet dom reageren inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, hier doen mensen niet aan "een oogje op elkaar hebben"
Tuurlijk kunnen buren een oogje op elkaar hebben, maar het ging me erom dat je zoiets doms zegt, alsof het hier geldt.
ga slapen dan meisje, het is bijna 1:30quote:
hoeft nietquote:
Voorkant voeten naar buiten toe, achterkant (vergeleken met de voorkant) naar binnen toe. \ /. En dan lopen, op zo'n manier.quote:Op maandag 2 november 2009 01:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me bij een eendenloop moet voorstellen.
goed dat je dat doorhebtquote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja jij bent nu heel niet dom reageren inderdaad.
te veel energiequote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ga slapen dan meisje, het is bijna 1:30
Nee, mensen met mijn, overigens opmerkelijk mooie naam, zijn niet automatisch motorisch gestoordquote:Op maandag 2 november 2009 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voorkant voeten naar buiten toe, achterkant (vergeleken met de voorkant) naar binnen toe. \ /. En dan lopen, op zo'n manier..
hoe dat dan? wat heb je gegeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |