Nou, zo typsch is dat niet, want ik ben woest aantrekkelijkquote:Op maandag 2 november 2009 00:06 schreef nieslief het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel typisch dat het een vrouw is die een brief aan jou stuurt als je begrijpt wat ik bedoel.
Ze heeft ook foto's meegestuurd, maar ik durf ze niet te openenquote:Op maandag 2 november 2009 00:08 schreef JJH het volgende:
Degene die dat soort emails verstuurd weet helemaal niet of ze ze versturen naar een man of een vrouw. Meestal beginnen die "dames" na een paar mailtjes heen en weer te zeuren om geld voor de familie, voor vliegtickets, en waterput en weet ik al niet wat.
Webbased email?quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft ook foto's meegestuurd, maar ik durf ze niet te openen
AVG... betaald, maar niet webbased (gewoon Outlook)quote:Op maandag 2 november 2009 00:13 schreef JJH het volgende:
Webbased email?
Heb je een goede virusscanner?
Webbased durf ik alles wel te openen. Anders slinger je even de scanner eroverheen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
AVG... betaald, maar niet webbased (gewoon Outlook)
Zal ik ze doorsturen naar je?quote:Op maandag 2 november 2009 00:18 schreef JJH het volgende:
Webbased durf ik alles wel te openen. Anders slinger je even de scanner eroverheen.
Ja, hou eens op zegquote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
of boot linux vanaf een cd-rommetje, en open em daarin
Zal ik ze jou sturenquote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, en dan pooooosten.
Wat voor pietje heb je?quote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
m'n parkietje is op m'n hand komen zitten, en zit tegen me te praten
Jij weet niet wie het baasje van de zaak is geloof ikquote:Op maandag 2 november 2009 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
wat maakt dat nou uit, tis toch van dezaak dan
he kom op, ik doe hier nog geen twee weken mee joh, ik weet niksquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij weet niet wie het baasje van de zaak is geloof ik
Foto's zijn onderweg naar JJH
Newbie.quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he kom op, ik doe hier nog geen twee weken mee joh, ik weet niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |