Op een aantal workshops na leek het programma me vooraf inderdaad niet erg boeiend. Maar voor een niet boeiend programma heb je prachtplaten geschotenquote:Op maandag 2 november 2009 06:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist. Het viel dit jaar best tegen.
Mooi, dan heb ik de beurs vooraf dus toch goed ingeschat en ben ik tóch blij dat ik niet gegaan ben.quote:Op maandag 2 november 2009 09:27 schreef Gripper het volgende:
Normaal zou ik er niet naartoe gegaan zijn, ga liever buiten foto's maken....
Maar ik kreeg vrijkaartjes.
Nou, leuk. Veel te druk, te veel asociale ouderen met veel te dikke camera's die zich een ware topfotograaf voelen, overal voordringen, met name bij de Nikon stand waar je gratis je camera kon laten oppoetsen of lenzen mocht proberen. Tuig!
En omdat tegenwoordig elke halve zool een DSLR heeft, moet iedereen er krampachtig op de beurs plastic bloemen mee fotograferen, want je wilt natuurlijk wel laten zien dat je een uiterst serieuze fotograaf bent![]()
Toch nog een tweetal voordeeltjes:
-de 12-24 VR groothoeklens wordt mn volgende aankoop, zonder twijfel.
-2 deuren verderop in de jaarbeurs was bike motion, en daar zijn we de rest van de dag geweest. Relaxter publiek, en fietsen om van te watertanden![]()
Dankjewel.quote:Op maandag 2 november 2009 10:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Op een aantal workshops na leek het programma me vooraf inderdaad niet erg boeiend. Maar voor een niet boeiend programma heb je prachtplaten geschoten
Ik heb zulke enorme telelenzen gezien dat de compactjes niet eens opvielenquote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ben het met een groot aantal punten wel eens met Gripper.
Het viel me op dat er veel mensen waren met een slechte compact camera en dat die enorm asociaal bezig waren. Ze lieten je er niet langs enzo, maargoed. Jammer dan. Daarnaast heeft de kredietcrisis Zoom ook getroffen waardoor ze van 2 jaarbeurs zalen naar 1 waren gegaan. Waren ook veel minder bedrijven overigens. Alles was te vol, te klein en te druk. We zijn buiten de jaarbeurs bij de la place gaan eten omdat het echt te druk was.Seminars gingen we niet naartoe, dus daar weet ik niks over.
De kwaliteit is vergeleken met vorige jaren sterk achteruit gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |