Dat doen we zekerquote:
Je kon toch ook aan die kerel vragen of je misschien wat privacy mag?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja leg dat maar es uit. "ja, dat is dus het vriendje van mijn kamergenote. Waar zij is? Geen idee. Maar hij gaat maar niet weg. Ja laten we maar in de common room gaan zitten dan"
Ugh, dat was voor iedereen raar geweest. Het was enorm irritant en stompzinnig dat hij het zelf niet even kon begrijpen. maar dat gebrek aan inzicht is ook de reden voor de break-up. ugh nu ik het er zo over heb ben ik blij dat ze van m af isquote:Op woensdag 4 november 2009 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kon toch ook aan die kerel vragen of je misschien wat privacy mag?
achja zal vast niet lang duren voordat ze met een nieuwe aankomtquote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh, dat was voor iedereen raar geweest. Het was enorm irritant en stompzinnig dat hij het zelf niet even kon begrijpen. maar dat gebrek aan inzicht is ook de reden voor de break-up. ugh nu ik het er zo over heb ben ik blij dat ze van m af is
grmbl shhhstquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja zal vast niet lang duren voordat ze met een nieuwe aankomt
Ach, gewoon zelf eentje zoekenquote:
Keus genoegquote:Op woensdag 4 november 2009 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, gewoon zelf eentje zoeken
Heeft hij een eigen huis?quote:Op woensdag 4 november 2009 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh waarom konden jullie het niet even afkloppen? mevrouw heeft een date vanavond. niet ik, mijn kamergenote
Het zijn Amerikanen. Je zou er ondertussen toch wel achter moeten zijn dat die nou eenmaal heel anders zijn dan Nederlandersquote:Op woensdag 4 november 2009 02:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Keus genoeg
maar wat is er verdomme MIS met die gasten hier. GGRRR, er gebeuren allemaal dingen en het maakt me zoo ONWIJS agressive!!
Ja, maar niet daar opgegroeid toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef DiabloSam het volgende:
Iamred en ik zijn ook Amerikaans, zo anders zijn we niet hoor
True, maar we hebben wel veel amerikaanse dingen meegekregen van onze vader hoor. Ik eet veel ketchup bij van alles en nogwat, iamred maakt constant flauwe grappen die niet grappig zijn (heeft ie van onze vader). Zo zijn er nog wel een aantal dingen die echt amerikaans zijn en we (on)bewust mee hebben gekregen van jongs af aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar niet daar opgegroeid toch?
Ik ken zat mensen die flauwe grappen maken die niet nodig zijn en die zijn zo Nederlands als een koe naast een molenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:44 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
True, maar we hebben wel veel amerikaanse dingen meegekregen van onze vader hoor. Ik eet veel ketchup bij van alles en nogwat, iamred maakt constant flauwe grappen die niet grappig zijn (heeft ie van onze vader). Zo zijn er nog wel een aantal dingen die echt amerikaans zijn en we (on)bewust mee hebben gekregen van jongs af aan.
Godzijdank zijn we daar niet opgegroeid btw, dan had ik nu niet in deze akq sc gepost
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die flauwe grappen maken die niet nodig zijn en die zijn zo Nederlands als een koe naast een molen
Ik bedoel maar te zeggen dat er sociaal en cultureel gezien gewoon behoorlijke verschillen zijn. Dat is natuurlijk niet alleen met Amerikanen zo maarja, daar zit PS nu eenmaal tussen
quote:Ik heb indertijd een tentamenbriefje voor 15 ECTS uitgeschreven omdat dat het puntenaantal is dat voor een Masterscriptie staat. Waarom het er 20 zouden moeten zijn, ontgaat me even. Ik heb de vraag ook voorgelegd aan de studieadviseur en wacht even haar antwoord af.
Nee, ik ben deze zomer bij de studieadviseur geweest en zij heeft me toen gezegd dat dat zo is (ik begon immers al in 2005 aan mn master (quote:Op woensdag 4 november 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je ergens zwart op wit dat het de afspraak was dat het er 20 moesten zijn?
Jezus, het zit ook wel echt allemaal tegen zo naar het eind toe.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Die mail van scriptiebegeleider kreeg ik gisteravond trouwens al, ik was vet vrolijk de hele dag maar héb toch een potje staan janken na het lezen van dat klotemailtje
Ik had in mijn mail ook nog gevraagd of hij mijn afstudeerpraatje nog wel wilde en kon doen, en gefeliciteerd met zn nieuwe baan enzo, en daar heeft hij helemaal niet op gereageerd!!
Die zak hooi kan mooi in Utrecht blijven, ik vraag wel een andere docent
Heb je de eisen van 2005 niet ergens staan? In een oude studiegids bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, ik ben deze zomer bij de studieadviseur geweest en zij heeft me toen gezegd dat dat zo is (ik begon immers al in 2005 aan mn master () en aan de toen geldende eisen moet ik voldoen. Ik ga haar nu even bellen.
quote:Beste vraagsteller,
Het is moeilijk een antwoord te geven op uw vraag. Waarschijnlijk doelt de intensevering 'ape' op een activiteit waarvoor inspanning is vereist en dat kan van vervelen niet worden gezegd. Hier doet men namelijk niets.
De term apelazerus of apetering heeft volgens het 'woordenboek van populaire uitdrukkingen, clichés' en slogan twee betekenissen:
1: als intensivering in de uitdrukking zich het apelazerus/apetering lachen/schrikken/werken etc
De uitdrukking was destijds vooral populair onder de soldaten in Nederlands-Indļe.
2: krijg het apelazerus/de apetering. Platte verwensing. Lazerus slaat op de bedelaar uit Lucas16. Bedoeld wordt eigenlijk de 'lazarusziekte' of melaatsheid.
Met vriendelijke groeten,
Al@din, de persoonlijke vraagbaak van openbare bibliotheken in Nederland.
Daar wordt je dus niet veel wijzer van volgens mijquote:
belangrijkste verschil is toch wel dat jullie niet zo tering oppervlakkig zijn...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:44 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
True, maar we hebben wel veel amerikaanse dingen meegekregen van onze vader hoor. Ik eet veel ketchup bij van alles en nogwat, iamred maakt constant flauwe grappen die niet grappig zijn (heeft ie van onze vader). Zo zijn er nog wel een aantal dingen die echt amerikaans zijn en we (on)bewust mee hebben gekregen van jongs af aan.
Godzijdank zijn we daar niet opgegroeid btw, dan had ik nu niet in deze akq sc gepost
Dat dus. Die oppervlakkigheid is enorm. Ik heb zat intelligente Amerikanen en Canadezen ontmoet maar zelfs die hebben nog een bepaalde oppervlakkigheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
belangrijkste verschil is toch wel dat jullie niet zo tering oppervlakkig zijn...En méér sociaal inzicht hebben. En normen. En waarden (balkenende zou trots zijn
) . Anyways.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Kudo's voor de koe/molen vergelijking![]()
sorryquote:Op woensdag 4 november 2009 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh waarom konden jullie het niet even afkloppen? mevrouw heeft een date vanavond. niet ik, mijn kamergenote
Ik niet, de studieadviseur wel, maar ze nam de telefoon niet op en heeft ook nog niet gereageerd op mn mail....quote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je de eisen van 2005 niet ergens staan? In een oude studiegids bijvoorbeeld?
Ik geloof dat NS in de UK de best gewaardeerde spoorvervoerder is. (ze hebben ook een UK divisie). Dat zegt al watquote:Brits treinkaartje van ruim 1100 euro
Britten hebben een nieuwe reden gevonden om te klagen over de treinen in hun land. De prijzen van treinkaartjes zijn opnieuw verhoogd, waardoor het duurste kaartje de grens van 1000 pond heeft doorbroken.
Duizend kilometer
De duurste treinreis in Groot-Brittanniė is tussen Newquay, in het zuidwesten van Engeland, en het dorp Kyle of Lochalsh in het hoge noorden van Schotland. Een eersteklas retourtje kost 1002 pond, omgerekend meer dan 1100 euro. De reis duurt ruim achttien uur en beslaat ongeveer 1000 kilometer. Onderweg moet de reiziger minstens vier keer overstappen.
Cruise
Britse media putten zich woensdag uit in vergelijkingen om duidelijk te maken hoe duur het kaartje wel niet is. Volgens de krant The Independent is een luxe cruise van een week in de Caraļben, inclusief vliegticket naar Puerto Rico en terug, nog goedkoper dan de binnenlandse treinreis. The Guardian heeft uitgerekend dat een vlucht rond de wereld, van Londen via Hongkong, Sydney en Los Angeles terug naar Londen, ook minder kost.
Privatisering
De Britse spoorwegen werden halverwege de jaren '90 geprivatiseerd. Sindsdien klagen de Britten steen en been over vertragingen, treinuitval en de prijs van kaartjes. Bovendien zou belabberd onderhoud van het spoor hebben geleid tot een aantal dodelijke treinongelukken.
Als protest wil ik wel zo een treinkaartje kopen en dan betalen met een emmer vol munten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik geloof dat NS in de UK de best gewaardeerde spoorvervoerder is. (ze hebben ook een UK divisie). Dat zegt al wat
Ik heb er nog een foto van gevonden uit 2003 die ik gemaakt hebquote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Een berg koeien nog wel![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk![]()
Mja, hij weet niet beter dan dat het 15 punten is. Hij zal het dus ook van de studieadviseur moeten horen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik niet, de studieadviseur wel, maar ze nam de telefoon niet op en heeft ook nog niet gereageerd op mn mail....
Ik sta op het punt om meneer de scriptiebegeleider zelf maar te bellen
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb de eerste helft van mijn tekenklas gemist, zal ik dan maar toch naar de tweede helft gaan?
okeuhquote:
koekenman, mokummerquote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bijnamen_en_spotnamen
Wat is jullie bijnaam?
Die van mij aardbei of messentrekker. Sven is een stoepenschijter.
Ik woon dicht bij Sloterdijk, raad maar...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Als die knurft beter nadenkt weet ie ook nog wel dat de vakindeling toen anders was...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, hij weet niet beter dan dat het 15 punten is. Hij zal het dus ook van de studieadviseur moeten horen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Morgenmiddag.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als die knurft beter nadenkt weet ie ook nog wel dat de vakindeling toen anders was...
Maargoed, let it be, let it be....
Wanneer ben jij van je tentamens af?
Mijn geboorteplaats staat er niet bijquote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag heeft ons team meegedaan met een volleybaltoernooi. Ik ben alleen gelijk erna vertrokken, terwijl er nog een prijsuitreiking was. We hebben een beker gewonnen.!
Een jongen uit m'n team mailt net de foto.
[ afbeelding ]
Er staat een voetbal met doel op.![]()
De laatste keer dat ik een beker won met volleybal was toen ik nog bij de mini's zat.
Of naar een mislukte Beatlecoupe.....quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het vast een verwijzing naar het CDA zijn
Zowel in Capelle als in Kapelle.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het vast een verwijzing naar het CDA zijn
Iets met bekrompen en kleinburgerlijk?
Ach die bloempot woont er maar we hebben wel de leukste kassameisjes van NL.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iets met bekrompen en kleinburgerlijk?
Je moet als gemeente toch bepaalde voorwaarden creėren zodat men zich er wil vestigen.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En hij schijnt in Capelle te blijven
In ieder geval wordt Europa niet opgezadeld met JP de incompetente kluns.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En hij schijnt in Capelle te blijven
Dat is waar maar NL moet die malloot ook maar verbannen naar Nova Zembla.....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval wordt Europa niet opgezadeld met JP de incompetente kluns.
Mijn ouders, maar ook verschillende tantes en ooms aan beide kanten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
B., wie van jou familieleden heeft katten![]()
Toe maar gaat wel lekker zoquote:Op woensdag 4 november 2009 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha, ik ben ook voor de schrijfklas aangenomen waar je aan voorwaarden moest voldoen waar ik eigenlijk niet aan voldeed. Geinig! Volgend trimester wordt dus echt leuk
ja wat dat betreft gaat het tofquote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toe maar gaat wel lekker zo
nu alleen nog een minder slettende roomiequote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja wat dat betreft gaat het tof
die is nu ziek...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu alleen nog een minder slettende roomie
en wat meerquote:Op donderdag 5 november 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu alleen nog een minder slettende roomie
dan ga je zelf ook ff aan het slettenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en wat meer-geluk voor mijzelf zou ook geen kwaad kunnen, danku
Op zoek naar een leuke jock en hem dumpen voor hij jou kan dumpenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je zelf ook ff aan het sletten![]()
sletten is niet mijn idee vanquote:Op donderdag 5 november 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je zelf ook ff aan het sletten![]()
Terwijl je dit typt?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sletten is niet mijn idee vaneerlijk, als ik dat had gewild had ik dat wel gekund
anyways, het hoofd van de afdeling international students smste me vandaag dat ik langs moest komen omdat ze een verrassing voor me had. Nu rij ik door mijn kamer op een eenwieler
is dat wel stoer dan straks word je nog een circus freakquote:Op donderdag 5 november 2009 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sletten is niet mijn idee vaneerlijk, als ik dat had gewild had ik dat wel gekund
anyways, het hoofd van de afdeling international students smste me vandaag dat ik langs moest komen omdat ze een verrassing voor me had. Nu rij ik door mijn kamer op een eenwieler
Iemand zag me lopen met dat ding en noemde me crazy circus girl. het was een complimentquote:Op donderdag 5 november 2009 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat wel stoer dan straks word je nog een circus freak
Maar dat helpt denk ik niet om eenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iemand zag me lopen met dat ding en noemde me crazy circus girl. het was een compliment
oh ze vinden het hier waanzinnig sexyquote:Op donderdag 5 november 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dat helpt denk ik niet om eente vinden, tenzij er ergens een crazy circus guy rondloopt daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |