Eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef jmac het volgende:
Net gekeken via U-Z. ERG goed (nieuw) programma!
Skytaxi vond ik de enige die z'n product goed uitlegde, bij die andere had ik echt zoiets van: wat wil je nou verkopenquote:Die Skytaxi kan niet goed presenterenEn die derde gast kan niet articuleren.
Das best weinigquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
355.000 kijkers maar. Blijkbaar kijkt de gemiddelde Nederlander liever naar inhoudsloze kutprogramma's.
Ja, viel een beetje tegen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef Black-Hole het volgende:
Ik weet het nog niet, ging een beetje van de hak op de tak allemaal en vond het vrij oppervlakkig.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef richbitch het volgende:
tvp
Klusjesmannen (maar ook ict klusjes/computeronderhoud) die zich min of meer positioneren tussen de vakman en de zwart werkende gepensioneerde.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef richbitch het volgende:
Mijnstudent.. wat doen die nou? zapte ff weg..
toch geen verkapt uitzendbureau?!
In principe wel, maar ik denk dat veel mensen het toch zelf willen tellen voor ze het naar de bank sturenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef StephanL het volgende:
handige geldteller met alles er op en eraan.
ja misschien wel ja, maar dat kan ook van te voren eventueel natuurlijk, en als het elke keer klopt laat je dat wel op een gegeven moment denk ik ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik denk dat veel mensen het toch zelf willen tellen voor ze het naar de bank sturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |