Jij bent homo?quote:
Helaas welquote:
Klopt, maar je kunt ook te ver doorschieten, iets met op alle slakken zout leggen enzo.quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Brainfish het volgende:
Mwah. Ligt aan het standpunt.
Het ene standpunt is het andere niet. Tijden veranderen en daarmee veranderen opinies en standpunten ook.
Maar soms is het ook wel eens goed wanneer iemand voet bij stuk houdt. Vooral bij grondrechten vind ik dat.
Ik weet het niet. Soms vergeten mensen wel eens dingen in hun naïviteit. Dat kwam heel erg naar boven bij die anti-terrorisme wetgeving waar iedereen maar liep te gallen met: "maar ik heb toch niets te verbergen?".quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef Kimsywimsy het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt ook te ver doorschieten, iets met op alle slakken zout leggen enzo.
Hoewel het natuurlijk wel fijn zou zijn als de 'heb niets te verbergen blabla' personen van standpunt zouden wijzigen. Maar goed...quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Soms vergeten mensen wel eens dingen in hun naïviteit. Dat kwam heel erg naar boven bij die anti-terrorisme wetgeving waar iedereen maar liep te gallen met: "maar ik heb toch niets te verbergen?".
In zo'n geval ben ik blij dat er mensen zijn die geen millimeter van standpunt wijzigen. Hoe veel mensen ook door blijven zwammen met dat terrorisme steeds dichterbij komt. Alsof terrorisme 50 jaar geleden niet bestond.
Ja, ik ben te vergevensgezindquote:
Meewaaien is nooit goed, ik heb bepaalde principes omdat ik ervan overtuigd ben dat die juist zijn, die overtuiging is gestoeld op argumenten. Indien iemand, iets of een ervaring mij tot het inzicht weet te brengen dat die argumenten niet valide zijn of dat er meerdere argumenten zijn dat ik had gedacht dan herzie ik mijn principes.quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Kimsywimsy het volgende:
Je kunt niet te principieel zijn in je principes, dat hou je toch niet vol?
Soms moet je een beetje meewaaien en een middenweg zoeken... Kan me eraan ergeren dat niet iedereen dat doet.
Shit, ik wou net zeggen dat ik wel buigzaam was omdat ik dat ook kan. Ben weer eens te laatquote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef IceBeach het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een aardig persoon voor TS om contact mee te leggen?
Poepoog, of praat ik nu tegen mezelfquote:
Ik wilde om pics smeken maar ik ben al voorzien dankzij je fobo. Merci.quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, ik wou net zeggen dat ik wel buigzaam was omdat ik dat ook kan. Ben weer eens te laat
Ik heb naturelquote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef mazaru het volgende:
Ik heb ook Lays chips
Die met de Heinz Ketchup!
Ik zou mezelf gewoon uit de discussie houden en een zak chips erbij gaan pakken.quote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef Kimsywimsy het volgende:
[..]
Ik heb naturel![]()
Maar meewaaien is echt niet het allermakkelijkst. Ik denk dat als je twee vrienden met verschillende principes hebt, die lijnrecht tegenover elkaar staan, waarbij ik beide hun standpunt wel begrijp, en binnenkort een fittie gaan houden, dat ik het dan extra moeilijk krijg. Oh noes... mn matties, wat doen ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |