http://www.gcshop.nl/quote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waar vind jij cod mw2 goedkoper?
Ja precies. En dan ziet zo'n demo met Milo er misschien wel leuk uit, maar stel je eens een echt spel voor met zo'n interfacequote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Daarbij: in een headset praten is nog tot daar aan toe. Door de kamer schreeuwen tegen een niet bestaand persoon, meh.
prijsstijging gehad denk ik, nu 56,50quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.gcshop.nl/
¤50,50 incl. verzend kosten.
Hmm zie het nu ja... ik heb hem hier vorige week nog voor 50,50 gepre-orderd. Helaas dan..quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
prijsstijging gehad denk ik, nu 56,50
http://www.gcshop.nl/product.php?id=11630
Deze deal is al eerder geweest ook hoor. Nu slaat het inderdaad nergens meer op.quote:Op maandag 2 november 2009 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
CoD4 Variety Mappack is nu 50% eraf, deal of the week. Echt veeeel te laat! Had dit een maand of 2 geleden gedaan dan was er nog veel van verkocht, maar nu ga ik het niet meer halen
En toch is het handig tijdens gamenquote:Op maandag 2 november 2009 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vind ik juist één van de leukste aspecten! Gezellig ouwehoeren in je party zonder irritante AmerikanenBedankt IW
Dat moet de UK versie zijn geweest. Die verkopen ze nu voor de verandering ook naast de Nederlandse uitgave.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm zie het nu ja... ik heb hem hier vorige week nog voor 50,50 gepre-orderd. Helaas dan..
Aha, jep dat is hem inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat moet de UK versie zijn geweest. Die verkopen ze nu voor de verandering ook naast de Nederlandse uitgave.
http://www.gcshop.nl/product.php?id=12019
Nog steeds te bestellen.
Precies.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Scheelt toch net weer een beetje en of de tekst op het doosje nou engels of nederlands is boeit ook geen hond natuurlijk
quote:Beste Niels,
We laten ze vanuit de Engelse distributeur met one-day-shipping versturen, dus we verwachten de games op tijd binnen te krijgen. Ze worden dan een dag voor de release verzonden. Je mag hem dus op de releasedatum in huis verwachten, mits de zending geen vertraging oploopt in de post. De TNT geeft een garantie van 95% dat een zending binnen een dag wordt bezorgd. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.
Met vriendelijke groet,
Hier ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA Episodes is binnenVanavond beginnen met The Lost and Damned (die lijkt me het minst leuk
)
PFfffffffff!!!! TSSSSK!!!! Boycotten zal je!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef MacorgaZ het volgende:
poep MW2?
Fucking vette MW2 bedoel je!
quote:Een week geleden lanceerde Valve een Left 4 Dead 2 demo op Steam, maar deze was enkel beschikbaar voor mensen met een pre-order. Vanaf vandaag is de demo beschikbaar voor alle PC bezitters en voor de Xbox Live Gold abonnees. Xbox Live Silver leden zullen nog een week geduld moeten hebben.
Die lul heeft 'm gewoon gedownload.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef game_boy het volgende:
ik was vandaag bij een vriend en die had cod mw 2 al?!
hoe kan dat nou weer, hij is toch nog niet uit? hij wou nie vertellen hoe hij er aan kwam maar hij zei dat ie tester is van microsoft maar ik geloof hem niet.
Iedere winkel/keten die dat spel voor de 10e op voorraad wil hebben moet een contract tekenen dat ze 'm voor de 10e absoluut niet verkopen, met een boete van +/-¤50K indien dat wel gebeurd. Dus daar geloof ik idd vrij weinig van.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Morthill het volgende:
al die mensen die ook al een week roepen dat de winkeliers hem al hebbenzijn ook gewoon downloaders die zich er onderuit willen praten.
Gebeurt toch nog wel regelmatig hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef PP. het volgende:
[..]
Iedere winkel/keten die dat spel voor de 10e op voorraad wil hebben moet een contract tekenen dat ze 'm voor de 10e absoluut niet verkopen, met een boete van +/-¤50K indien dat wel gebeurd. Dus daar geloof ik idd vrij weinig van.
Vind ik wel een mooi fenomeen, betekent dat ze zich er voor schamenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Morthill het volgende:
al die mensen die ook al een week roepen dat de winkeliers hem al hebbenzijn ook gewoon downloaders die zich er onderuit willen praten.
Altijd wel leuk om te zien hoe dat gaat met grote releases. Ook met bijvoorbeeld de HP-boeken, wordt extreem streng gecontroleerd. Kan me neit voorstellen dat je als winkelier dan ook risico durft te lopen bij een game als Modern Warfare 2.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Gebeurt toch nog wel regelmatig hoorAlhoewel het zo'n groot spel is dat er ws meer gecontroleerd zal worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |