Ach, mensen praten nu ook online met elkaar. Waarom dan niet tijdens een SP-game? En Natal kan ook jouw stem filteren uit de omgevingquote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Tijn het volgende:
Spraakherkenning lijkt me eerlijk gezegd nog kanslozer dan dat videogebeurenSerieus, je gaat toch niet zitten praten tegen je TV/console?
Lekker ook voor de andere mensen in de ruimte... of als je een muziekje op hebt staan.
Ja, freaksquote:Op maandag 2 november 2009 17:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Ach, mensen praten nu ook online met elkaar.
Wat is het voordeel boven praten tegen een NPC boven je actie invoeren met een controller? Het lijkt me alleen maar waziger worden wat je mogelijkheden zijn... tenzij die op het scherm staan, maar dan kun je ze net zo goed gewoon selecterenquote:Bijvoorbeeld kunnen 'praten' met een NPC in Fable 3. In plaats die standaard gebaren kan je gewoon zeggen dat je de quest aanneemt (of iets in die richting).
Waarom is een handgebaar maken beter/makkelijker/sneller dan een knop op je afstandsbediening/controller indrukken?quote:Verder lijkt het me echt handig als je de mediaplayer kunt bedienen met simpele handgebarenLuiheid to the max!
casual gamers kopen maar een Wiiquote:Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, freaksCasual gamers gaan echt niet met zo'n headset op zitten. En dan nog, dan praat je met echte mensen, niet met een AI.
Je moest eens weten hoeveel mensen met zo'n headset opzitten. Maar je hebt gelijk, met AI praten is wel iets anders als met een echt mens. Toch is de overgang niet zo heel groot meer tegenwoordig.quote:Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, freaksCasual gamers gaan echt niet met zo'n headset op zitten. En dan nog, dan praat je met echte mensen, niet met een AI.
Het ligt er ook helemaal aan hoe ze het uitwerken natuurlijk. De NPC zou jou natuurlijk sturen door gewoon ja/nee vragen te stellen. Voor ons is een knopje indrukken niet moeilijk, maar voor veel echte casual gamers weten ze niet eens waar de knopjes zittenquote:Wat is het voordeel boven praten tegen een NPC boven je actie invoeren met een controller? Het lijkt me alleen maar waziger worden wat je mogelijkheden zijn... tenzij die op het scherm staan, maar dan kun je ze net zo goed gewoon selecteren
En je voelt natuurlijk al aankomen dat 'ie dan een keer niet verstaat of (nog erger) verkeerd verstaat... ik voorzie veel frustratie
Bedenk je eens in dat je achterover op de bank ligt en de afstandsbediening 1 meter verder op de bank ligt. ipv de ab op te pakken en te zappen naar het volgende kanaal, of het volume zachter te zetten, kan je gewoon een kleine handbeweging te maken (denk aan een soort schuifbeweging ofzo)quote:Waarom is een handgebaar maken beter/makkelijker/sneller dan een knop op je afstandsbediening/controller indrukken?
Je console heeft geen keyboard en bedien je meestal niet vanaf de bank. Ik weet ook niet zeker of het echt kan gaan werken, maar ik zie het zeker niet alleen maar negatief in. Het hangt van heleboel factoren af en hopelijk komen ze met applicaties/toepassingen waar wij nu niet eens over kunnen nadenkenquote:Ik snap wel dat Natal cool is "omdat het kan". Maar echte voordelen van input via spraak/gebaren boven knoppen heb ik nog niet gezien. Je computer wil je toch ook niet met spraak bedie
nen? Waarom dan wel je console?
Ja sorry, ik geloof het gewoon niet. Stembesturing zou ook de toekomst voor de PC worden en dat is nooit aangeslagen. Ik zie niet in waarom het wel zou aanslaan voor computergames. Ik denk dat mensen praten en bewegen veel minder prettig vinden dan op knoppen drukken.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
CoD4 Variety Mappack is nu 50% eraf, deal of the week. Echt veeeel te laat! Had dit een maand of 2 geleden gedaan dan was er nog veel van verkocht, maar nu ga ik het niet meer halen
wat heb je gedaan danquote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis gelukt met mn tv, kan weer lekker gamen![]()
Daarbij: in een headset praten is nog tot daar aan toe. Door de kamer schreeuwen tegen een niet bestaand persoon, meh.quote:Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef Tijn het volgende:
Online de handleiding opgezocht (die krengen leveren ze er tegenwoordig niet meer bij maar zitten in de tv zelf) en gezocht in de richting die hier werd aangedragen. Toen kwam ik uit bij de instelling "spel" die de meest ideale instellingen voor gaming zou instellen. En zo geschiede.quote:
quote:Deze week (tot 8 november) heeft Wehkamp 10% korting op games. En dan kom je op best mooie prijzen zoals 51,75 voor COD:MW2, Tekken 6 voor 47,25 of DJ Hero met draaitafel voor 85,05.
Niets is goedkoper dan die 0,00 euro die jij voor je games betaald...quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zijn ze alsnog niet de goedkoopste.
60 cent per DVD wel he.quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niets is goedkoper dan die 0,00 euro die jij voor je games betaald...
Oja iddquote:Op maandag 2 november 2009 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
60 cent per DVD wel he.
MW2 is fucking vet.
zet je ze toch uit die breadcrums ?quote:Op maandag 2 november 2009 17:31 schreef speknek het volgende:
Volgens mij heeft Fable 2 door de breadcrumbs overigens ook hele slechte leveldesign, omdat ze daar nu niet meer op hoeven te letten. Ik zat me daar ook al bij een quest aan te ergeren, dan open je een kist en staat er "you found a piece of a gear cog!". Nou eh, leuk? En even later kom je pas bij een hendel "you inserted the piece of cog into the wheels, the lever now works!".
Sowieso is het een mixed blessing die breadcrumbs. Ik vind het nu wel leuk want de story boeit me maar matigjes, dus dan kun je in een keer doorgaan, maar het is ook een van de redenen waarom ik de game niet zo leuk vind, omdat het hele ontdekkingsgedeelte uit de avonturengame is gehaald. Ik zat er al aan te denken er een masterproject van te maken, kijken wat het effect van die breadcrumbs is op beleving en pathfinding. Dus als er nog studenten zijn die willen afstuderen..
waar vind jij cod mw2 goedkoper?quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zijn ze alsnog niet de goedkoopste.
Nope, ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
Kreeg iedereen dat mailtje van microsoft over die free points? iets met survey's te maken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |