http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/44106quote:Op zondag 1 november 2009 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop niej dat er van hem ooit zo een musicale game komt
quote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef remlof het volgende:
Edwinuss, foto's uit KPD posten in openbaar forum, drie maanden weg.
Ja die is tof!quote:Op zondag 1 november 2009 22:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/44106
Zo heet die film ofzo over hem tochquote:Op zondag 1 november 2009 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Quila= SHIT.
YEAHquote:
Een Natal game, voor als een dansmat niet genoeg isquote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja die is tof!![]()
Maar ik bedoel iets met zo'n instrumenten ofzo
als je kloont tijdens je ban komen er zoveel weken bijquote:Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Edwin heeft toch nog 30 klonen
TT change, Yusuf Amir
laat is zien welke foto's ?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef RickoKun het volgende:
MAAR HEY!!!!!!!!!! GELUKKIG KOM IK ZO NU EN DAN EVEN LANGS IN DIT TOPIEK!@?!!11
Geloof mij maar die wou je niet zienquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 01:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Godsamme wat zit ik me trouwens weer dood te ergeren aan al die faalacties van GTA 4 zeg nu ik The Ballad of Gay TOny speel. Fucking anderhalf jaar later en Rockstar is te lui om ook maar iets noemenswaardigs te veranderen aan de game. Van de framerate die als doel lijkt te hebben de 15 FPS te halen (en faalt) en de textures waarbij je continu blijft wachten tot er een van hogere kwaliteit wordt ingeladen maar die nooit komt omdat ze ALLEMAAL ZO FUCKING LELIJK ZIJN!!! of de karakters die in-game mooier en beter bewegen dan in de cut-scenes, om dan nog maar niet te spreken over de gunplay waarbij je met wat pech 5 minuten achter een muurtje kunt blijven wachten omdat dat stelletje lamzakken zich zit te verstoppen en niet naar buiten komt, en als ze dan misschien eens in het kwartier hun kop laten zien DUURT HET WEER EEN FUCKING HALF JAAR VOOR DIE FUCKING LUIE HOND EENS SCHIET MET ZN WAPEN!!!!! Het is dat de voice-acting en de muziek zo goed zijn, anders werd ik echt heel erg boos! Echt, te lelijke karakters, te stomme missies (rij hierheen, hoor een leuk gesprek aan, wacht 5 minuten op plek van aankomst omdat het gesprek nog steeds niet is afgelopen en dat eigenlijk wel het leukste onderdeel van het spel is, schiet wat mensen neer, speel je missie uit, ga naar een gunshop om armor te kopen, haal ergens health vandaan, ga weer een takke-eind rijden naar een missie toe, zie een leukige cutscene, stap weer in de auto AND HERE WE GO AGAIN!!), ik ga dood hier! ARGH!
Game of the generation!quote:Op maandag 2 november 2009 01:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben zo vrij om even een post van mij te quoten:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |