Dit duurt lang met Kluun..Paul is donderdag middag naar die film geweest..quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef StephanL het volgende:
Ben een beetje "Komt een vrouw bij de dokter" moe
Inderdaad...En dan wordt die oplichter van een scheringa nog genoemd bij de verkiezing voor Nederlander van 2009quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
100% provisie hoe durven ze het te vragen uberhaubt
_o- . Hoeveel marge mag een winkel volgens jou makenquote:Op maandag 30 november 2009 08:52 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad...En dan wordt die oplichter van een scheringa nog genoemd bij de verkiezing voor Nederlander van 2009![]()
Iemand die steelt, is een dief. En een dief mag nooit wat voor verkiezing dan ook winnen, een dief hoort achter de tralies!!!
gangbaar is 1 - 1,5 procent bij hypotheken en niet 100%quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
_o- . Hoeveel marge mag een winkel volgens jou maken. Holle retoriek.
Je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat dirk z'n klanten niet belazerd heeft? Daarom is het goed dat Lakeman heeft gezorgd dat er een einde aan die oplichtingspraktijken kwam.quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
_o- . Hoeveel marge mag een winkel volgens jou maken. Holle retoriek.
Dirk heeft die mensen toch niet gedwongen dergelijke contracten te tekenen?quote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat dirk z'n klanten niet belazerd heeft? Daarom is het goed dat Lakeman heeft gezorgd dat er een einde aan die oplichtingspraktijken kwam.
Die vrouw bij LP kreeg de kleine lettertjes pas na het tekenen te lezen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dirk heeft die mensen toch niet gedwongen dergelijke contracten te tekenen?
Dat was niet erg duidelijk uit haar verhaal, voor hetzelfde geld stonden ze er wel maar had ze gewoon niet goed gekeken, en ging ze ze pas lezen toen ze er nog een keer op werd gewezen toen het al te laat was.quote:Op maandag 30 november 2009 12:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die vrouw bij LP kreeg de kleine lettertjes pas na het tekenen te lezen.
Dat zeg ik.... dat is crimineel gedrag, dus stelen, dus is het een dief.quote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat was niet erg duidelijk uit haar verhaal, voor hetzelfde geld stonden ze er wel maar had ze gewoon niet goed gekeken, en ging ze ze pas lezen toen ze er nog een keer op werd gewezen toen het al te laat was.
Neemt niet weg dat Dirk natuurlijk gewoon misbruik maakt van mensen die óf er te weinig vanaf weten om de juiste vragen te stellen voordat ze een handtekening zetten, óf zo graag een lening willen dat ze alles tekenen.
Zo de zondag scoort lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kijkcijfertjes
zaterdag 21 nov 1.059.000 Lieve Paul
zondag 22 nov 1.511.000 Lieve Paul PS
zaterdag 28 nov 1.103.000 Lieve Paul
zondag 29 nov 1.520.000 Lieve Paul PS
Het scoort wel lekker, maar je kunt ook niet anders verwachten met een Lead-in van 4,2 miljoen kijkers van Boer zoekt Vrouw. Mooi Weer de Leeuw scoorde vorig jaar in de zelfde periode 2,2 miljoen kijkers, dus het is nog steeds een flinke daling.quote:
Dat weet niemand, Paul is zelf ook nog steeds aan het veranderen omdat hij en zijn team het ook nog steeds niet weten.quote:Op maandag 30 november 2009 18:45 schreef Heufd het volgende:
Ik vind het ook steeds beter worden, al blijf ik me afvragen wat voor programma het nu is en waar Paul naar toe wil.
Inderdaad, Paul weet zelf ook totaal nog niet welke kant hij nou op wil, dat benadrukte hij nogmaals in een interview op RTL7 gisteren. Ben in iedergeval blij dat hij zaterdag niet weer drie kwart van de uitzending achter een desk stond, zoals hij dat drie weken lang deed, dat vond ik wel zo saaiquote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat weet niemand, Paul is zelf ook nog steeds aan het veranderen omdat hij en zijn team het ook nog steeds niet weten.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:05 schreef Attitude het volgende:
Vanavodn met Sinterklaas, als ik de reclame moet geloven.
Ik ook! Kluun moe trouwens!! Hij heeft best ludieke dingen gedaan hoor, zoals zijn sollicitatie bij 'Opzij' enzo, maar schrijven kan ie niet en het is niet meer dan een vieze notoire vreemdganger.quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef StephanL het volgende:
Ben een beetje "Komt een vrouw bij de dokter" moe
Gezellig !quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
Ik kies toch maar hier voor, Hou van Holland morgen maar terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |