Ja ik trapte er ook in ..ik dacht dat echt dat het de schaatster was. Vond al zo sneu voor haar hoe Paul tegen haar deed..quote:Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik ben blij dat het Chinese meisje niet de echte schaatsster was. Het was veel te denigrerend.
Zou Paul anders gedaan hebben als het wél echt die schaatster was?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik trapte er ook in ..ik dacht dat echt dat het de schaatster was. Vond al zo sneu voor haar hoe Paul tegen haar deed..
Ik heb het betreffende stukje niet gezien, maar hij is tijdens PaPaul toch een keer enorm uitgevallen tegen zijn cameraman. Toen dacht ook iedereen dat het echt was, maar achteraf bleek het gewoon gespeeld te zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zou Paul anders gedaan hebben als het wél echt die schaatster was?
Nee zeker weten niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Uiteraard wel, ook Paul de Leeuw heeft fatsoen in zijn donder hoor. Hij weet precies tegen wie hij al dan niet supergrof kan zijn. En vaak zijn dat alleen de mensen met wie hij al een lange en goede band heeft, of tegen mensen die er speciaal voor worden ingehuurd, zoals in dit geval.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Pas sinds donderdag.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bruin is poepkleur Roel, merk dat je alweer tijdje vrijgezel bent. Kutkleur is roze
Komt ie niet bij Paulquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
Volgende week is de Sint ook bij Ik hou van Holland, wat moet ik dan kijken
Ik kijk geen Paul, dus heb nog geen officiële aankondiging gehoordquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt ie niet bij Paul, al hoewel beide op andere tijden worden opgenomen.
Paul wordt volgende week vrijdag opgenomen..ohja, het komt allebei op een zaterdag..Ik kijk dus Paul.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
Volgende week is de Sint ook bij Ik hou van Holland, wat moet ik dan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |