Ook al is Paul er zelf helemaal wild van, het is en blijft een tv-programma. En dat is in feite gewoon een product.quote:Op maandag 16 november 2009 18:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk,het zou absoluut geen schande zijn om MWDL terug te halen.Maar dan moet Paul toegeven dat het LP concept ruk was,en dat is best een vorm van gezichtsverlies natuurlijk.Als je zelf helemaal wild bent van iets (En dat kan 'm in hele kleine dingen zitten,een paar schoenen bijvoorbeeld) en iemand anders vind dat helemaal ruk is dat geen oppepper voor je zelfvertrouwen natuurlijk..
Gisteravond gemist, maar kan het mij goed voorstellen dat hij over de top gaat voor de kijkcijfers te krikken.quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn gedrag gisteren tegenover die schaatser vond ik eerlijk gezegd te ver gaan...
Dat heeft ie wel vaker. Dan wil hij TE grappig zijn en dan gaat het mis. Iemand op deze manier voor lul zetten vind ik niet kunnen.
Ze was die schaatser die Marianne Timmer ten val bracht (geen opzet uiteraard). Een Aziaat dus, met tolk. En dan gaat Paul dingen zeggen die gewoon echt niet kunnen. Ook moest ze klunen op die lopende band. Had raar kunnen aflopen, zeker als je topsporter bent.quote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteravond gemist, maar kan het mij goed voorstellen dat hij over de top gaat voor de kijkcijfers te krikken.
In het begin wel. Daarna dat verhaal met die sauna sloeg ook weer nergens op. Kwam ook weer erg rommelig over, zeker omdat ze dat in klein beeld samen met Maria Mena lieten zien.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het wordt er gelijk leuker door.
klopt dat sloeg nergens op en weer beetje disrespect voor de artiestequote:Op maandag 23 november 2009 08:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
In het begin wel. Daarna dat verhaal met die sauna sloeg ook weer nergens op. Kwam ook weer erg rommelig over, zeker omdat ze dat in klein beeld samen met Maria Mena lieten zien.
Dat was een raar einde ineens.quote:Op maandag 23 november 2009 08:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
In het begin wel. Daarna dat verhaal met die sauna sloeg ook weer nergens op. Kwam ook weer erg rommelig over, zeker omdat ze dat in klein beeld samen met Maria Mena lieten zien.
Weer een tip voor Paul: Minder zogenaamd-leuk-zijn-grappen tussendoor als anderen aan het woord zijn, en daar zeker niet mee bezig blijven. Dan blijft er misschien nog wel tijd over om aan het einde het programma fatsoenlijk af te sluiten. Liedje zingen ofzo (volgens mij gebeurt dat ook al wel, maar wordt het nu niet uitgezonden).quote:Op maandag 23 november 2009 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was een raar einde ineens.
Ik mag toch hopen dat dat een actrice was...quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze was die schaatser die Marianne Timmer ten val bracht (geen opzet uiteraard). Een Aziaat dus, met tolk. En dan gaat Paul dingen zeggen die gewoon echt niet kunnen. Ook moest ze klunen op die lopende band. Had raar kunnen aflopen, zeker als je topsporter bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |