Iedereen heeft teen hekel aan jou.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nikita heeft geen hekel aan mij hoor
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iedereen heeft teen hekel aan jou.
Slechts één van mijn persoonlijkheden... Een succesvolle spinoff, dat wel, en één die het erg goed blijkt te doen bij de oostblokdames, maar eens komt de dag dat je terug moet keren bij het moederschip... De dag waarop je weer opgenomen zal worden in het collectief.quote:
Het is ook alom bekend dat marokkanen een hekel hebben aan israël en de VS. Ook alom bekend dat moslims een hekel hebben aan ongelovigen. Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het is alom bekend dat je een hekel hebt aan Marokkanen en moslims hoor.
Vreemd dat ik je in topics vind als het om wilders gaat. Waarom eigenlijk?quote:Vreemd dat je dan juist een topic als deze opzoekt om... Ja, om wat te doen eigenlijk?
Maar ik was veul eerder geregged op het forum dan Sjaakz of Sjaakmat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Slechts één van mijn persoonlijkheden... Een succesvolle spinoff, dat wel, en één die het erg goed blijkt te doen bij de oostblokdames, maar eens komt de dag dat je terug moet keren bij het moederschip... De dag waarop je weer opgenomen zal worden in het collectief.
Ik ben politiek geëngageerd, en Wilders heeft het 90% van de tijd over Marokkanen. Lijkt me niet zo vreemd dan hè? Jouw relatie met Marokkanen kan ik echter niet zo makkelijk plaatsen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vreemd dat ik je in topics vind als het om wilders gaat. Waarom eigenlijk?
Appels uit dezelfde boom Trigger... Appels!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ik was veul eerder geregged op het forum dan Sjaakz of Sjaakmat.
Jij kan toch zijn eerste hersenspinsel zijn geweest?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ik was veul eerder geregged op het forum dan Sjaakz of Sjaakmat.
oohh! Ik dacht wanneer je het over 'mij' had dat je spraak over Sjaak-quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Appels uit dezelfde boom Trigger... Appels!
Maar, maar, maarrrree Cogito ergo sumquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij kan toch zijn eerste hersenspinsel zijn geweest?
Je loopt een paar jaartjes achter, het oostblok bestaat al lang niet meer. Het is maar dat je het weet voordat je weer op je bek gaat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Slechts één van mijn persoonlijkheden... Een succesvolle spinoff, dat wel, en één die het erg goed blijkt te doen bij de oostblokdames,
Je moet eens wat minder naar de sprookjes van je imam luisteren en zelf leren denken.quote:maar eens komt de dag dat je terug moet keren bij het moederschip... De dag waarop je weer opgenomen zal worden in het collectief.
Oostblokvrouwen, Poolse sletjes... Whatever... It's the thought that counts.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je loopt een paar jaartjes achter, het oostblok bestaat al lang niet meer. Het is maar dat je het weet voordat je weer op je bek gaat.
Hoef jij ook niet te kunnen plaatsen maar laat ik het zo zeggen dat ik meer met marokkanen beroepshalve om moet gaan dan het mij lief is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ben politiek geëngageerd, en Wilders heeft het 90% van de tijd over Marokkanen. Lijkt me niet zo vreemd dan hè? Jouw relatie met Marokkanen kan ik echter niet zo makkelijk plaatsen.
En dan zoek je ze privé ook nog eens op?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoef jij ook niet te kunnen plaatsen maar laat ik het zo zeggen dat ik meer met marokkanen beroepshalve om moet gaan dan het mij lief is.
Once you go black Mocro, you never go back.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
En dan zoek je ze privé ook nog eens op?
Gaan we nou de filosoof uithangen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar, maar, maarrrree Cogito ergo sum
Noord-Afrikaanse vrouwen, dooie vogeltjes onder een kopvod zonder eigen leven, loverboys, niets anders dan een ander woord voor marokkaanse pooiers ... Whatever... It's the thought that counts.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Oostblokvrouwen, Poolse sletjes... Whatever... It's the thought that counts.
Natuurlijk, ieder zijn hobby, en mijn hobby is om marokkanen af te zeiken zoals marokkanen hun hobby hebben om vrouwen voor hoer uit te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
En dan zoek je ze privé ook nog eens op?
Je hebt gelijk, i doubt, therefore i might be.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaan we nou de filosoof uithangen?
Auriculas asini quis non habet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, i doubt, therefore i might be.
Precies, we zijn wat we denken... Om Trigger maar eens te parafraseren. Niet dat ik je nu wil vergelijken met een Marokkaanse pooier of een dood vogeltje. Je moet het eerder symbolisch zien. Het slaat op de enorme geestelijke leegte die haast wel ten grondslag moet liggen aan het onmenselijke wangedrag dat je, dag in dag uit, zo overdadig tentoonspreidt op dit forum.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Noord-Afrikaanse vrouwen, dooie vogeltjes onder een kopvod zonder eigen leven, loverboys, niets anders dan een ander woord voor marokkaanse pooiers ... Whatever... It's the thought that counts.
Wow, wat kort door de bocht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Natuurlijk, ieder zijn hobby, en mijn hobby is om marokkanen af te zeiken zoals marokkanen hun hobby hebben om vrouwen voor hoer uit te maken.
Next.
ze heeft niet helemaal gelijk,maar het komt erg vaak voor dat als je geen aandacht geeft aan een marokkaans jongen dat ie je inderdaad voor een hoer uitscheld.quote:
Ik heb hem dit jaar net gemist in Nador.. en ook in Al Hoceima.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Sjaakz leuk av!!
ben de koning de afgelopen zomer de hele maand in alhoceima tegen gekomen.
hij is echt superliefff
Dat zijn dan ook wel de laaggeschoolde levensloze Marokkanenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ze heeft niet helemaal gelijk,maar het komt erg vaak voor dat als je geen aandacht geeft aan een marokkaans jongen dat ie je inderdaad voor een hoer uitscheld.
Volgens mij zijn alle vervelende Marokkanen eigenlijk 9 van de 10 keer laaggeschoolde kneusjes, ik ben eigenlijk noog nooit een vervelende universitair geschoolde marokkaan tegengekomen. En als er meer laaggeschoolde dan hooggeschoolde zijn dan zijn ze gemiddeld mischien helemaal niet zo aardigquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel de laaggeschoolde levensloze Marokkanen![]()
Dus je kan niet echt spreken over ''een marokkaanse jongen'' als in de gemiddelde Marokkaan, vind ik.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vervelende Marokkanen eigenlijk 9 van de 10 keer laaggeschoolde kneusjes, ik ben eigenlijk noog nooit een vervelende universitair geschoolde marokkaan tegengekomen. En als er meer laaggeschoolde dan hooggeschoolde zijn dan zijn ze gemiddeld mischien helemaal niet zo aardig.
Door Marokkanen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ik daar een topic over open word ik weer uitgemaakt voor aandachtshoertje![]()
Ligt eraan met wie je binnen zit. Met wie zit je binnen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha leuk![]()
Nee..niet door Marokkanen.![]()
Regen is gezellig joh !
Met mn droomprinsquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je binnen zit. Met wie zit je binnen?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had je maar crocs, dan kon je er makkelijk bij.
Heh bahquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
lol. Net of nu schoenen aanheb?![]()
Ik ben thuis hoooooooooor
Oh alah en mohammed toch an toe, wat ben ik toch onmenselijk tegen jouw en je zielsverwanten, stoot zelf het beschimmelde brood uit je mond Echt waar, de tranen schieten in m'n ogen uit medelijden en tegelijk van het lachen van zoveel zieligheid dat er kan afkomen van een uit inteelt verkregen verwisselde nageboorte. Kan ik nu ook een mes in m'n rug of borst verwachten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:18 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Precies, we zijn wat we denken... Om Trigger maar eens te parafraseren. Niet dat ik je nu wil vergelijken met een Marokkaanse pooier of een dood vogeltje. Je moet het eerder symbolisch zien. Het slaat op de enorme geestelijke leegte die haast wel ten grondslag moet liggen aan het onmenselijke wangedrag dat je, dag in dag uit, zo overdadig tentoonspreidt op dit forum.
De rest is helder, maar dit... wtf?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zit ik nu inmiddels aan de 100% van je aangenomen kots?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |