abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74293261
Hallo,

Ik heb interesse in online gokken. Alleen overal staat dat je er 18 voor moet zijn. Is het strafbaar als ik het toch doe? (ik ben 16) En zoja, wat voor straffen hangen daaraan vast? En kunnen ze er ooit achterkomen? (d.m.v. een ideal account of iets dergelijks)

Mimbo
pi_74293377
Doe 't in 't buitenland, dan komt alles goed. Alleen je gaat je geld toch niet in online roulette stoppen ofzo Kan je 't netzogoed meteen in de fik steken
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 1 november 2009 @ 21:31:19 #3
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74293476
Ja iedereen waar jij geld naar over maakt kan je naam, adres, leeftijd en onderbroek kleur opvragen.

(Ga naar bed!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Ad_rem op 01-11-2009 21:48:33 ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74293578
Doe het niet, straks ben je verslaafd, denk je dat je alles kan winnen en zit je nog voor je 18e met flinke schulden terwijl je ouders nog financieel verantwoordelijk voor je zijn tot je 21e... Wil je ze dat aandoen? Nee? Hou het dan lekker bij gokken zonder geld
dag
pi_74293586
Ten eerste, als je zo goed bent als je denkt, het is nog altijd jouW naam, jouW adres en jouW onderbroekkleur
ten tweede verwacht ik serieuze reacties
  Donald Duck held zondag 1 november 2009 @ 21:33:11 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74293616
Het ergste wat je kunt verwachten is dat ze je winst niet willen uitkeren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74293652
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef Peter het volgende:
Doe het niet, straks ben je verslaafd, denk je dat je alles kan winnen en zit je nog voor je 18e met flinke schulden terwijl je ouders nog financieel verantwoordelijk voor je zijn tot je 21e... Wil je ze dat aandoen? Nee? Hou het dan lekker bij gokken zonder geld
maar als ik het bij 30 euro max. hou. Ik heb genoeg geld. Maar zouden ze erachter kunnen komen?
pi_74293750
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ergste wat je kunt verwachten is dat ze je winst niet willen uitkeren
Is er iets minder ergs dan?
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef mimbo het volgende:

ten tweede verwacht ik serieuze reacties
Straks verwacht je ook nog geld te verdienen
dag
pi_74293835
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:33 schreef mimbo het volgende:

[..]

maar als ik het bij 30 euro max. hou. Ik heb genoeg geld. Maar zouden ze erachter kunnen komen?
eerst is het 30 euro max, dan ging het even zo lekker en toen slechts en nu is het ineens 60 euro max.. etc. etc.

En ja als je verliest, en je verliest goed, komen je ouders er achter.
dag
pi_74293982
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef Peter het volgende:

[..]

eerst is het 30 euro max, dan ging het even zo lekker en toen slechts en nu is het ineens 60 euro max.. etc. etc.

En ja als je verliest, en je verliest goed, komen je ouders er achter.
Wat heet 'goed verliezen'? duizend euro? Hoe dan? Als ik 200 euro kwijtraak merken mijn ouders dat echt niet hoor.
pi_74294025
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef mimbo het volgende:

[..]

Wat heet 'goed verliezen'? duizend euro? Hoe dan? Als ik 200 euro kwijtraak merken mijn ouders dat echt niet hoor.
Mijn vraag was eigenlijk of zo'n site kon achterhalen dat ik geen 18 was
  zondag 1 november 2009 @ 21:47:54 #12
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74294622
Echt sommige figuren.

Bij sommige sites zul je wel eens kopie ID moeten overleggen of een rekening nummer + naam houder van de rekening. Dus je kunt goed wegkomen of niet. Overigens wat je ook van plan bent met 30 euro kom je nergens. Je kunt het alleen maar verliezen meer niet.

"Underage gambling
It is illegal for anyone under the age of 18 to open an account or to gamble on Betfair. Betfair takes its responsibilities in this regard very seriously. We carry out age verification checks on all customers who use payment mechanisms which are available to under 18’s and additionally perform random age verification checks on customers using other forms of funding mechanisms.

PLEASE NOTE THAT ANYONE UNDER THE AGE OF 18 FOUND TO BE USING THIS SITE WILL HAVE ANY WINNINGS FORFEITED AND MAY ALSO BE REPORTED TO THE POLICE.
"
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  zondag 1 november 2009 @ 21:49:25 #13
167923 appelsjap
All the above
pi_74294723
Bij sommige sites moet je een kopie van een ID faxen/sturen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74294831
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Cappy het volgende:
Echt sommige figuren.

Bij sommige sites zul je wel eens kopie ID moeten overleggen of een rekening nummer + naam houder van de rekening. Dus je kunt goed wegkomen of niet. Overigens wat je ook van plan bent met 30 euro kom je nergens. Je kunt het alleen maar verliezen meer niet.

"Underage gambling
It is illegal for anyone under the age of 18 to open an account or to gamble on Betfair. Betfair takes its responsibilities in this regard very seriously. We carry out age verification checks on all customers who use payment mechanisms which are available to under 18’s and additionally perform random age verification checks on customers using other forms of funding mechanisms.

PLEASE NOTE THAT ANYONE UNDER THE AGE OF 18 FOUND TO BE USING THIS SITE WILL HAVE ANY WINNINGS FORFEITED AND MAY ALSO BE REPORTED TO THE POLICE.
"
Ja maar bij unibet staat dat er niet ^^ (maar doen ze het niet?)

Oke, maar ik ben wel overtuigd denk ik. Nog 17 maandjes wachten..
pi_74305941
Luister vriend, bij unibet vragen ze kopie ID zodra je je eventuele winst wil laten uitbetalen, dus vergeet het maar lekker.

Je moet niet voor niets 18 zijn ook
  maandag 2 november 2009 @ 08:36:16 #16
167923 appelsjap
All the above
pi_74305961
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:34 schreef FortunaHome het volgende:
Luister vriend, bij unibet vragen ze kopie ID zodra je je eventuele winst wil laten uitbetalen, dus vergeet het maar lekker.

Je moet niet voor niets 18 zijn ook
Hoezo vergeet het maar? Toen ik 16 was begon ik ook met WOS, heb toen een kopie van mijn moeders ID gestuurd en op mijn moeders naam een account geopend. Het kan dus wel degelijk. Winst trouwens ook makkelijk uitgekeerd.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74307394
Waar ik gok is dat geen probleem.
Laatst nog 100 dollar gewonnen
Maar die lui maken ook echt leuke toernooien waar je veel geld kan winnen.
Op zich is het legaal zover ik kan zien.
pi_74307560
leef je uit, zou ik zeggen. de interpol komt heus niet achter je aan.
"You know my methods, Mr. Watson."
pi_74308266
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Hoezo vergeet het maar? Toen ik 16 was begon ik ook met WOS, heb toen een kopie van mijn moeders ID gestuurd en op mijn moeders naam een account geopend. Het kan dus wel degelijk. Winst trouwens ook makkelijk uitgekeerd.
Ja zo kan het ook ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')