Over zulke dingen denk ik echt niet na op zo'n moment. Ik zat elke keer af te vragen wanneer ze nu gingen zoenenquote:Op maandag 2 november 2009 15:59 schreef Koningin het volgende:
Dat vond ik met Wim en Astrid toen ze buiten op die stoelen zaten na de motorrit.
Dan moet er dus een cameraman in het gras gaan staan/zitten om dat moment te filmen.
Dat kan toch niet meer spontaan zijn of wel?

Nou nou, denk aan je bloeddruk.quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof al die artikels zijn gebaseerd op 1 enkele vrouw, niet dus.
En je staat niet voor niks als kasanova bekend, dat is niet na 1 roddeltje. Ook niet in een boerendurp.
En zonder artikels zie je dat al tijdens het programma wat voor "mannetje-mannetje" het is.
En je doet net alsof iedereen hier roept dat Jos op de brandstapel moet![]()
Het is een forum en wij lullen over de mensen, kom op zeg, mogen we niks meer zeggen dan? (En de opmerking dat het in SHO wel zou kunnen is onzin. Fok is een forum, dat betekent mening geven).
Ik vind het een gladjakker en ook een kasanova, alles ligt er dik op en dan die grapjes van hem...
Niks meer, niks minder.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd eerder z'n ex!
Geef haar een grijs knotje in gedachten en het is precies oma Knots uit De Familie Knots ('ach, ouwe zemelaar...').quote:Op maandag 2 november 2009 07:08 schreef FoXje het volgende:
Had ik in het vorige topic al gezegd, maar de gelijkenis is treffend
quote:Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef FoXje het volgende:
Ff profiel van Wietse gecopy/pasted van bzv site:
*profiel*
Er wordt elke dag zo'n 10 uur materiaal gedraaid. De meeste dingen zijn spontaan. Dat van Hans en Audrey in de kas werd half van achter een paal gefilmd. De cameraman kon er op dat moment waarschijnlijk niet goed bijkomen. Verder worden er natuurlijk wel dingen overgedaan en soort van gescript. Het is niet zo dat als Wim op de motor springt de hele crew denkt: fuck fuck we moeten er achteraan, snel in de wagen, wat doet ie nou? Dat van de hooizolder was niet helemaal spontaan natuurlijk. De cameraman stond er immers al toen ze de zolder opkwamen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:24 schreef Loohcs het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat gaat (heb ik volgens mij vorig seizoen ook gedaan) qua regie met bv. zo'n gesprek tussen Peter en Hanneke op de hooizolder. Bedenkt ie zelf dat ze juist daar moeten gaan praten? Of moet ie de camerman (ploeg?) inlichten of zit die camerploeg de hele dag op z'n nek? Lijkt me lastig om een serieus gesprek te voeren en dan te moeten wachten omdat het licht/geluid niet goed is.
Had ik wel verwachtquote:Op maandag 2 november 2009 19:57 schreef Adelante het volgende:
Hij zat in DWDD hoor: Hold oew bek en vreet oew bak leeg
Nee, dat is absoluut niet spontaan, dat snapt hopelijk iedereen wel, net als Wietse en Neeltje in het gras, het zwijgen tussen Jo en Audrey, de boswandelingen van Hans met allebei, het gesprek met Jos en Dycke, Peter en grote Saskia in de kiosk. Bedenk bij elke opname staat er een cameraman op een paar meter afstand. Niet zoals bij Big Brother of zo met verborgen camera's. Dus helaas, allemaal in scene gezet. Maar iedereen slikt het en trapt er in, dus soit.quote:Op maandag 2 november 2009 15:59 schreef Koningin het volgende:
Dat vond ik met Wim en Astrid toen ze buiten op die stoelen zaten na de motorrit.
Dan moet er dus een cameraman in het gras gaan staan/zitten om dat moment te filmen.
Dat kan toch niet meer spontaan zijn of wel?
O dit zie ik nu pas!quote:Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[..]
En Jo en de kettingzaag was oorspronkelijk mijn ingeving hoor![]()
.
Ik weet hetquote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef IV_Xample het volgende:
nou dan is het toch grotendeels nu uitgemaakte zaak toch:
wim - astrid
jos - dycke
wietse - neeltje
hans - audrey
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:
Bedankt! Tof! Goed manquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:25 schreef W00fer het volgende:
Ok voor de liefhebberz:
Boer Peter - Houd oew bek dicht
Mp3
Ik doe ook mayo over de erwtjes en worteltjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:17 schreef FoXje het volgende:
[..]
Bedankt! Tof! Goed man
Kijk eens hoe die Peter eet!
http://boerzoektvrouw.kro(...)video.aspx?id=232248
Mayo op de erwtjes en worteltjes, prakken
Ik ook weleens heeft niks met boers achtig te makenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik doe ook mayo over de erwtjes en worteltjes
Doe ik ook. Lekker een flinke klodder mayo over mn worteltjes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:17 schreef FoXje het volgende:
[..]
Bedankt! Tof! Goed man
Kijk eens hoe die Peter eet!
http://boerzoektvrouw.kro(...)video.aspx?id=232248
Mayo op de erwtjes en worteltjes, prakken
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Peter met een Lui Paard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |