SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Lekkere wijven gaan het eerste dood in films
Subklacht: Neptieten![]()
Dat is dan ook geen lekker wijf.quote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef zomaareennaam het volgende:
mwah - iets met house of wax / paris hilton: die gaat daar pas heel laat in dood he?
Je bevestigt de OP.quote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef zomaareennaam het volgende:
mwah - iets met house of wax / paris hilton: die gaat daar pas heel laat in dood he?
Daarom klopt de TT ook, lekkere wijven gaan als eerste doodquote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef zomaareennaam het volgende:
Paris Hilton is dan ook geen lekker wijfquote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef zomaareennaam het volgende:
Wrong turn 3, erg vermakelijk als je niets te doen hebtquote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahaha. Dat ziet eruit als een toffe film.Welke film is het?
Bible black 3, aanraderquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Parijs Hilton is een lelijke kut hoer!!Kanker hoeeerrr!!!
quote:
die neger was al klaar met d'r.quote:Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat negers altijd als eerst doodgingen?
Jezus is daar al een deel 3 van ja?quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wrong turn 3, erg vermakelijk als je niets te doen hebt
Erg vermakelijk ja:quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Zo blijkt maar weer : Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Paris Hilton is dan ook geen lekker wijf
Lijken me prima (nep-)tietenquote:
Nee, en toen deed ik zelfs mijn best maar dat hielp ook niet..quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef T_Lord het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer : Over smaak valt niet te twisten.. Maar zeg eens eerlijk wordt je hier niet een héél klein beetje opgewonden van?
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat er al een deel 3 is.quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ach ja emo's hebben dan ook hele andere criteria om vrouwen mooi te vinden. Bijvoorbeeld het aantal sneetjes in de pols..quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee, en toen deed ik zelfs mijn best maar dat hielp ook niet..
Gast?!quote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ach ja emo's hebben dan ook hele andere criteria om vrouwen mooi te vinden. Bijvoorbeeld het aantal sneetjes in de pols..
Goedkope klb-user doet poging tot grappige gevatte opmerking maar wordt in resultaat bestempeld als pauper.quote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ach ja emo's hebben dan ook hele andere criteria om vrouwen mooi te vinden. Bijvoorbeeld het aantal sneetjes in de pols..
haha je voelt je toch op je teentjes getraptquote:Op zondag 1 november 2009 22:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Goedkope klb-user doet poging tot grappige gevatte opmerking maar wordt in resultaat bestempeld als pauper.
nouja, dat hangt er meer vanaf naar wat voor horror je kijkt opzich.. dat komt voornamelijk in die high school tiener shit voorquote:Op maandag 2 november 2009 02:22 schreef Plums het volgende:
Ow god, in die vorige 2 delen zat geen naakt toch?
Nu bij een nog kuttere deel 3 besluiten ze er toch maar typisch horror-naakt in te gooien?
Hoewel deel 1 best tof is.
Ik ken vrij weinig horror zonder naakt erin, en ik heb veel verschillende horror gezien.quote:Op maandag 2 november 2009 02:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nouja, dat hangt er meer vanaf naar wat voor horror je kijkt opzich.. dat komt voornamelijk in die high school tiener shit voor
TCM, the haunting at conneticutquote:Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ken vrij weinig horror zonder naakt erin, en ik heb veel verschillende horror gezien.
die lelijke heksenkop verpest het gewoon.quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef T_Lord het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer : Over smaak valt niet te twisten.. Maar zeg eens eerlijk wordt je hier niet een héél klein beetje opgewonden van?
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |