Fijn dat u mijn topic weer aan klikte, dat is niet zo verwonderlijk aangezien er alleen maar kwaliteit uit dit toetsenbord komt. Genoeg gekout nu.
Ik zal even mijn klacht hier deponeren. Het blijft mij verbluffen hoeveel Fokkers alles uit de kast halen om iemand via het internet hun mond te snoeren, vaak grenst het aan narcisme of een ernstige psychische stoornis. Dikwijls nemen de normale mensen het de dissidenten niet kwalijk. Maar het kan voor sommige mensen wel pernicieus uitpakken wanneer ze een minderwaardigheids complex hebben, denk hierbij aan Emimich en consorten die de mensen op hun inferioriteit pakken. De mods kijken de andere kant op en gaan zoete broodjes met ze bakken. Ook de FA's en A's zetten hun grote roze zonnebril op, en kijken het probleem liever weg dan dat ze daadwerkelijk de shredder aanzetten. Het tuig op FOK! moet aangepakt worden maar dan rijst de vraag hoe? Simpel, een groot gordon sanitaire om die mensen heen zetten en ze totaal isoleren, elke vorm van pretentieus gedrag faliekant negeren. Kortom distantieer je van dit perverse gedrag. Is dan het probleem opgelost? Nee! Oud onkruid vergaat niet, kanker gaat ook niet zomaar weg. Ze zeggen wel is een wolf verliest wel z'n haren maar niet zijn streken. En dat gaat helemaal op in dit dilemma.
Ik hoop hier op FOK! iets los te maken over de groeiende onderbuik die (voornamelijk) de KLB nu kent, zodat we het probleem in de kiem kunnen smoren.
Klacht, minachtende mensen op FOK!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin