TENZIJ het iets negatiefs isquote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
sowieso, de 25 meest......![]()
Als sbs de kans krijgt om iets wat van sbs afkomstig is op nummer 1 te zetten, dan doen ze dat.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef 9611Niels het volgende:
Ik weet wat het is! Een ouwe vogelzoeker!
Idd, Gerard Joling bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
sowieso, de 25 meest......![]()
Als sbs de kans krijgt om iets wat van sbs afkomstig is op nummer 1 te zetten, dan doen ze dat.
met mister dominoquote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef dubidub het volgende:
DE AVOND WAAR HEEL NEDERLAND OP ZIT TE WACHTEN!
DOMINO DAY 13 NOVEMBER!
kunnen we niet in de OP zetten, dat het volledig tikken met CAPS verboden zou moeten worden?quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef dubidub het volgende:
DE AVOND WAAR HEEL NEDERLAND OP ZIT TE WACHTEN!
DOMINO DAY 13 NOVEMBER!
Vind je het zo vervelend dan?quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Biskwie het volgende:
[..]
kunnen we niet in de OP zetten, dat het volledig tikken met CAPS verboden zou moeten worden?
Ja bij mij ookquote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef LightLuke het volgende:
De bandbreedte grafiek schiet omhoog op de plaatjes server
quote:
welke server gebruik jij? iets van fok ofzo? sneller dan mijn huidige host in iedergeval?quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef LightLuke het volgende:
De bandbreedte grafiek schiet omhoog op de plaatjes server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |