Dat zal best jaquote:
Ja, ik denk zo'n 45 ml. Er was bijna niks uit.quote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zal best jaZat er nog veel in?
Klote.quote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, ik denk zo'n 45 ml. Er was bijna niks uit.
100ml is goedkoper dan 50mlquote:Op zondag 1 november 2009 18:57 schreef mazaru het volgende:
http://www.parfumerie.nl/(...)4/sortCat_10211.html
Ligt in de container, ik laat het natuurlijk niet liggen. Geheid dat ik mijn motoriek er dan eerst 2 keer in ga staan ofzo.quote:
Wat denk je? Dat ik foto's van een of ander goedkoop parfummetje wil zien?quote:Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ligt in de container, ik laat het natuurlijk niet liggen. Geheid dat ik mijn motoriek er dan eerst 2 keer in ga staan ofzo.
Ja.quote:Op zondag 1 november 2009 19:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat ik foto's van een of ander goedkoop parfummetje wil zien?
Anticlimax.quote:Op zondag 1 november 2009 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat moet ik je helaas teleurstellen, die ga je niet krijgen.
Nou en gast, dat kan je in 90% van de KLB topic's wel zetten maar je bereikt er toch niks mee.quote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
Lief Dagboek topic.
Ik voorspel een snel slotje.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Gkhn het volgende:
Niet droogdeppen en haar elke keer naakt over de vloer laten rollen.
Waarom naakt hoor ik je denken? Nou gewoon, dan kan je filmpje ervan uploaden voor je mede-fokkers.
Jij blij, zij blij, wij blij, iedereen blij.
Whaaaaat, een deel II?quote:
Ja want naakte vrouwen winden mij ook op.quote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Gkhn het volgende:
Niet droogdeppen en haar elke keer naakt over de vloer laten rollen.
Waarom naakt hoor ik je denken? Nou gewoon, dan kan je filmpje ervan uploaden voor je mede-fokkers.
Jij blij, zij blij, wij blij, iedereen blij.
Egh, Voetbalkneus..quote:
Geen probleem als je een nieuwe koopt? Of hoeft dat niet eens?quote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef ynuhh het volgende:
Huisgenote is ook weer in huis, even het probleem verteld en ze vond het niet zo'n probleem.
Wat een top wijf!
Ze vond een 30ml ook best, ze heeft toch al veelte veel parfums.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Neroje het volgende:
[..]
Geen probleem als je een nieuwe koopt? Of hoeft dat niet eens?
Je mag haar in het tweede geval wel mijn rekeningnummer geven, als ze toch geld teveel heeft
Ja want alle flesjes zijn het zelfde, deze ging wel degelijk kapot volgens mij werd het flesje ook mee geslingerd door de handdoek.quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef RodeNek het volgende:
Dan heb je dat flesje wel fucking hard door de badkamer zitten slingeren, want die glazen parfumflesjes breken niet effetjes
Ik laat de komende tijd gewoon me ramen openstaan. Inbrekers kunnen me adres niet via de prive mail krijgen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef mrkrul het volgende:
Weet je hoe lang het duurt voor die lucht weg is? Ik heb dat pas ook gehad. Ik werd echt steeds ongelukkiger van de lucht als ik mijn appartement weer in kwam.....
Viesssssssss!!!!
Weet wat je vraagt..quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inbrekers kunnen me adres via de prive mail krijgen.
En dan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef PjotrXII het volgende:
Je kleren er stuk voor stuk in leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |