abonnement Unibet Coolblue
pi_74338637
Wat ben ik een mazzelaar... Mijn kerel is in opgewonden staat 22 cm lang en 13 omtrek volgens de centimeter... Da's niet het minimale wat ik aankan. Dus als ik "te nat" ben in missionaris of zo, dan knijp ik mijn bovenbenen dicht maar span dus niet mijn bekkenbodemspieren aan, kost even een paar weekjes dagelijkse oefening maar dan heb je ook wat.
Doggystyle is in principe al wat strakker, maar soms niet genoeg dus knietjes bij elkaar... De beste houding voor mij en mijn man in kletsnatte toestand: ik op de rug met de benen zowat gestrekt omhoog en dicht, rustend over één schouder bij hem en hij op de knietjes ervoor en erin.... Da's diep en strak genoeg.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:45:08 #52
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74346119
Wel grappig de mannen roepen hier dat jij te wijd bent en de vrouwen dat zijn piemel te klein is
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:05:35 #53
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74346745
waar zie jij staan dat die piem0l te klein zou zijn?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74347331
bodembekken spieren trainen/gebruiken, dan kan er van een vuist tot een net een potlood in, hoe nat je ook bent.
andere standjes doen, oa waar jij je benen bij elkaar houdt
onder de douche, water droogt uit (raar maar waar)
anaal misschien iets? in iedergeval geen extra glijmiddel nodig, dat loopt wel uit je poes
the chase is as much fun as the catch!!!
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:05:48 #55
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74348780
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:39 schreef Lauwra het volgende:
hij heeft gewoon een kleine lul. Hij zou blij moeten zijn dat je blijkbaar zo erg opgewonden van m wordt. Dat heb je zelf toch zeker niet in de hand!
Hier o.a.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:35:59 #56
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74349855
Ah ok, maar dat was gisteravond dus. Inmiddels achterhaald door de waarheid, namelijk dat die vent een gebeuren van 22cm heeft (want dat hebben alle Fok!mannen immers) wat alleen maar kán betekenen dat biekske2009 een wijdopenslaande driepersoonstentopening tussen de bevallige benen heeft.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74350067
Misschien een beetje raar, maar dit is gebaseerd op het feit dat in bad neuken nog al stroef gaat.
Misschien een klein beetje water in het broodje ros?
Of een ijsklontje, dat schijnt ook relaxed te zijn.

Succes
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_74359156
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:35 schreef Yani het volgende:
Ik en mijn vriend hebben een probleem...Ik w vaak te nat bij de sex,hij klaagt dan dat hij minder gaat voelen,ik voel dan ook wel minder maar ik vind het best wel storen...iemand een fatsoenlijk idee wat we knn doen?
naarmate de relatie langer duurt wordt je wel droger, totdat hij schuurplekken op zijn tampert heeft eer hij binnen is. Komt tijd, komt woestijn.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:14:10 #59
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74361724
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef Chai het volgende:
Jij bent niet te nat. Zeg gewoon dat al dat extra vocht, zijn voorvocht is en dat het aan hem ligt.
Ik hoop dat jij eeuwig maagd blijft
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Omdat de schede bij opwinding dieper wordt...
Dus niet 9cm.

Verder gewoon andere standjes
pi_74377585
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:49 schreef biekske2009 het volgende:
Wat ben ik een mazzelaar... Mijn kerel is in opgewonden staat 22 cm lang en 13 omtrek volgens de centimeter... Da's niet het minimale wat ik aankan. Dus als ik "te nat" ben in missionaris of zo, dan knijp ik mijn bovenbenen dicht maar span dus niet mijn bekkenbodemspieren aan, kost even een paar weekjes dagelijkse oefening maar dan heb je ook wat.
Doggystyle is in principe al wat strakker, maar soms niet genoeg dus knietjes bij elkaar... De beste houding voor mij en mijn man in kletsnatte toestand: ik op de rug met de benen zowat gestrekt omhoog en dicht, rustend over één schouder bij hem en hij op de knietjes ervoor en erin.... Da's diep en strak genoeg.
Wat ben ik gelukkig, mijn man heeft een redelijk normaal gelsacht en ook al sopt het bed ervan voelen we allebei in welk standje dan ook nog zat....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 november 2009 @ 19:54:04 #61
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_74396769
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef Supperboeren het volgende:
Dan moet je maar anaal,
Als dat te stroef gaat doet hij z'n lul eerst ff in je poes....
  woensdag 4 november 2009 @ 19:56:00 #62
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_74396844
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef griekjeee het volgende:
Wel grappig de mannen roepen hier dat jij te wijd bent en de vrouwen dat zijn piemel te klein is
  woensdag 4 november 2009 @ 19:56:20 #63
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_74396856
Oh 2x
  woensdag 4 november 2009 @ 20:25:03 #64
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_74398018
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij eeuwig maagd blijft
[..]

Dus niet 9cm.

Verder gewoon andere standjes
nee dan komt er ineens 5 cm bij zeker? dan is 20 cm nog steeds langer dan ''hoeft''.
En valt idd op de mannen zeggen te wijd en de vrouwen kleine pik hahaha
Ik snap niet wat jou vriend zeurt, geniet er toch van
pi_74410993
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Lauwra het volgende:

[..]

nee dan komt er ineens 5 cm bij zeker? dan is 20 cm nog steeds langer dan ''hoeft''.
En valt idd op de mannen zeggen te wijd en de vrouwen kleine pik hahaha
Ik snap niet wat jou vriend zeurt, geniet er toch van
En dat is dus het probleem, ze geniet er dus niet van anders was er helemaal geen probleem!
pi_74412443
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Lauwra het volgende:

[..]

nee dan komt er ineens 5 cm bij zeker? dan is 20 cm nog steeds langer dan ''hoeft''.
En valt idd op de mannen zeggen te wijd en de vrouwen kleine pik hahaha
Ik snap niet wat jou vriend zeurt, geniet er toch van
Tja haha grappig om te zien dat beide zijden direct in de verdediging springen haha. Alsof je het moet opnemen voor je sekse.
pi_74419407
Nah, ik herken het, ik heb ooit een vriendinnetje gehad met hetzelfde probleem, te nat waardoor zij weinig meer voelde. Zelf vond ik het geen probleem dat ik dan wat minder voelde want dan duurde het juist langer (kom anders veel te snel klaar naar m'n zin).

Onze oplossing toen, een vib erbij. Achterlangs penetreren en tegelijk stimuleren van de clitoris met de vib. Ik in een geweldig glibberige schacht heerlijk klaarkomen terwijl zij een clitoraal orgasme kreeg.
Oeh, en ze was ook nog eens roodharig
pi_74420770
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij eeuwig maagd blijft
Arme Mozy.
pi_74422669
Ik kan me er niet heel veel bij voorstellen dat iemand "te nat" kan zijn, maar zou de oplossing ook zoeken in het trainen van je bekkenbodemspieren. Dat doe je dus niet direct tijdens het vrijen, maar gewoon overdag ofzo. Heb je later ook nog lol van . Zelf word ik minder snel nat als ik net ehm, grondig intern de boel heb gesopt onder de douche voor ik het bed in duik. Misschien werkt dat voor jou ook.... Succes!
You can pretend to be serious, but you can't pretend to be funny.
pi_74422708
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef Yani het volgende:
Hij klaagt niet echt dat hij het erg vindt of zo. Hij zegt gewoon: "vaak voel niks meer"..omdat ik dan te nat ben. Ik vind het best vervelend. Ik wil natuurlijk ook wel dat hij kan genieten bij me. En ja als het niet echt lukt bij me, voelt dat niet erg leuk aan
(spelling wat leesbaarder gemaakt)

Het bestaat niet dat je 'te nat' bent. De schede produceert dit vocht, zodat de penis heerlijk op en neer kan glijden. Als er veel vocht is, leg dan een handdoek onder je billen.
Een penis van 19 cm, zal niet dik zijn. Een cm of 3? Wat een vrouw wil, is geneukt worden met een harde lul. Dan wrijft de eikel over de ribbels in je vagina en dat geeft het heerlijke gevoel.
En als tweede, als de lul niet hard is, dan wil een vrouw graag een dikke penis in zich voelen. Want een vrouw wil gevuld worden.
Aan een lange penis heeft een vrouw niet zoveel, die kan er toch niet helemaal in, en bovendien zijn de diepste delen van de vagina gevoelloos.
Hooguit is het een mooi gezicht om die lange lul te zien aankomen en je kutje te zien binnen glijden. Maar veel ervan voelen doe je niet.

Wat jij kan doen is een boek over Tantra halen. Doe oefeningen om je bekkenbodemspieren te versterken.
Bij het neuken moet je voortdurend de spieren aanspannen, en heel hard als hij klaarkomt. Dan voel je er meer van en genieten jullie beiden.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_74423501
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef miss_redhead het volgende:
Ik kan me er niet heel veel bij voorstellen dat iemand "te nat" kan zijn, maar zou de oplossing ook zoeken in het trainen van je bekkenbodemspieren. Dat doe je dus niet direct tijdens het vrijen, maar gewoon overdag ofzo. Heb je later ook nog lol van . Zelf word ik minder snel nat als ik net ehm, grondig intern de boel heb gesopt onder de douche voor ik het bed in duik. Misschien werkt dat voor jou ook.... Succes!
Is dat niet meer psychologisch? Dat je je minder geil voelt als je niet zo schoon en fris bent?
We komen hard, zo hard.
pi_74427589
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef jantco het volgende:
Een penis van 19 cm, zal niet dik zijn. Een cm of 3?
Waar komt deze fabel nou weer vandaan?
pi_74430954
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef Alex_Jones het volgende:
Ik vind dat "te nat" niet bestaat.
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 5 november 2009 @ 20:05:37 #74
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74431438
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef Supperboeren het volgende:
Dan moet je maar anaal,
Als dat te stroef gaat doet hij z'n lul eerst ff in je poes....
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  Moderator donderdag 5 november 2009 @ 22:32:01 #75
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74437440
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Frishe het volgende:
OT: Hoe natter hoe beter. Je vriend is een puss.
qft
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')