Zeg ik ook niet, maar ik vind het nogal kortzichtig om te zeggen van "Plectrums zijn voor gitaristen!quote:Op zondag 1 november 2009 22:56 schreef Rechterbal het volgende:
je moet het zeker niet schuwen, maar omarmen?
Ja ok, maar ik heb t dan ook over het geluidquote:Op zondag 1 november 2009 22:59 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
![]()
[..]
No offence, maar ik vind het er eruit zien als een sissyhand
quote:
Tofquote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef de aarde een dreun met je diepe, donkere tonen, wees de kracht die de muziek voortstuwt en gedraag je als de donder van een storm. Voor ons is het niet genoeg om gehoord te worden, wij willen ook gevoeld worden. Wij spelen bas!
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Basslab] - [BC Rich] - [Dean] - [ESP] - [Fender] - [Fernandes] - [Gibson] - [Ibanez] - [Jackson] - [Music Man] - [Rickenbacker] - [Spector] - [Squier] - [Status Graphite] - [Steinberger] - [Tokai] - [Warwick] - [Washburn] - [Yamaha] - [Zon]
[ afbeelding ]
[Ampeg] - [Ashdown] - [Eden] - [Gallien Krueger] - [Genz Benz] - [Glockenklang] - [Hartke] - [Hughes & Kettner] - [Koch] - [Line 6] - [Mesa Boogie] - [Peavey] - [Randall] - [SWR]
[ afbeelding ]
[BassXX] - [Bartolini] - [DiMarzio] - [EMG] - [Floyd Rose] - [Seymour Duncan]
[ afbeelding ]
[D'Addario] - [Elixir] - [Ernie Ball] - [Rotosound]
[ afbeelding ]
[Feedback] - [Musik Produktiv] - [Music Store] - [Thomann] - [Bass Gallery] - [Paul's Bass Matters]
Deze OP is nog onder constructie, Wil je hem aanpassen, overleg dit dan in het topic of verander het alleen als je echt zeker bent dat het een toegevoegde waarde is. Dank u. De OP staat hier.
Zelfde hier, speel vrijwel altijd met mijn vingers. Naar mijn idee veel meer controle over het geluid.quote:Op zondag 1 november 2009 23:54 schreef On het volgende:
Ik speel liever met mijn vingers maar voor bepaalde dingen klinkt een plectrum ook wel tof. Vooral als je lekker lomp wilt spelen. Het is voor mij veel makkelijker om met mijn vingers alle snaren op en af te gaan dan met een plectrum. Vooral door de grotere ruimte die er zit tussen de snaren vergeleken met een gitaar.
Ben jij nou bassiste of niet?quote:
Pics?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |