Nu heb ik meteen geen trek in chocola meer. Winkels die dit verkopen ga ik echt boycotten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
In deze tijden wanneer we denken alle dieptepunten in relatie met de verderfelijke Islamieten gehad te hebben, weet HEMA er een schepje bovenop te doen door de oer-Nederlandsche traditie genaamd Sinterklaas te verloochenen met zogenaamde 'Arabische chocoladeletters'.
[ afbeelding ]
Dit bewijst eens te meer dat HEMA haar ziel verkoopt aan een ellendige cultuur die Westerse tradities niet waardeert. What's next, HEMA gaat met het suikerfeest Wilders-marsepein in de schappen brengen?
Zoiets is ontolereerbaar en ik zal dan ook op zeer korte termijn een klacht sturen naar HEMA.
Klik hier om HEMA de huid vol te schelden
Het probleem is dat ik in een Arabisch land geen letter in de vorm van een A of G kan kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat is je probleem, je wordt niet gedwongen om een Arabische letter te kopen en bovendien zijn er nog steeds 'gewone' chocoladeletters te krijgen.
Mensen die denken dat problematiek rond moslims opgelost wordt door over dit soort dingen te gaan janken:.
Wat is een a-loch-toon?quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen geen trek in chocola meer. Winkels die dit verkopen ga ik echt boycotten.
En als hij komt, neemt ie ook nog eens een stel van die zwarte gasten mee! Ongelofelijk!!!quote:Op zondag 1 november 2009 18:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
..
Trouwens: Sinterklaas kwam uit Myra. Dat ligt in het huidige Turkije. Weg met die allochtoon. Heeft ie wel eens een inburgeringscursus gehad??
quote:Op zondag 1 november 2009 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
Laten we wel wezen, er bestaan geen echte Nederlanders. We zijn geen ras, we zijn een radeloos bij elkaar geneukt hoopje inwoners op een paar honderd vierkante kilometer. We hebben een paar tradities en dan houdt het ook wel op met Nederlander zijn. Ik ben net zo Nederlands als ik me Engels/Duits/Frans voel.. Het is allemaal inwisselbaar.
quote:
Nou ben je me net voor!quote:Op zondag 1 november 2009 18:13 schreef Iced_Lips het volgende:
[..]
En als hij komt, neemt ie ook nog eens een stel van die zwarte gasten mee! Ongelofelijk!!!
De Nederlandse cultuur wordt in de uitverkoop gedaan, in plaats van dat moslims zich eens aan ons aanpassen, doen wij concessies aan hoe moslims in Nederland willen leven door massaal 'Islam-vriendelijke' producten op de markt te brengen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:09 schreef Synthesist het volgende:
Hema is een bedrijf, ze willen winst maken
hoofddoekjes, halal worsten, mohammed kleurplaten, kinderkoran, bomgordels. de lijst van potentiele producten is eindeloos
Prima dat ze Sinterklaas vieren. Maar waarom kan dat niet met gewone chocoladeletters?quote:Op zondag 1 november 2009 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
Even voor de mensen die anti-arabische gevoelens hebben, zijn er islamieten die Sinterklaas vieren (een uber Nederlands iets) is het nog niet goed.
Staat de 14 in je naam voor je IQ?quote:Op zondag 1 november 2009 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur wordt in de uitverkoop gedaan, in plaats van dat moslims zich eens aan ons aanpassen, doen wij concessies aan hoe moslims in Nederland willen leven door massaal 'Islam-vriendelijke' producten op de markt te brengen.
De vraag is nu: Hoe lang zal het duren voordat deze Islamitische producten gemeengoed gaan worden en Nederland beetje bij beetje haar gezicht verliest?
Nu is het 'slechts' een chocoladeletter, binnen 5 jaar wordt Arabisch een verplichte vak in het voortgezet onderwijs, binnen 15 jaar hebben we een Islamitische politieke partij vertegenwoordigd in het kabinet, en over 50 jaar is 80% van de autochtone bevolking geëmigreerd en hebben we een moslim als minister-president die de sharia invoert.
Waar leggen we de grens?
Goede inhoudelijke reactie. Bravo!quote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Staat de 14 in je naam voor je IQ?
Marokkaanse18quote:
Moet ik me echt inhoudelijk gaan verdedigen tegen dat soort digitale gekwijl? Lik je LCD scherm nog eens terwijl je stiekem vanuit je zolderkamer die voorbij fietsende moslim verrot scheldt. Maar wel met het raam dicht he? Stel je voor dat hij je hoort en eerwraak op je familie pleegtquote:Op zondag 1 november 2009 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie. Bravo!
Zucht... geloof je deze onzin nu zelf ook?quote:Op zondag 1 november 2009 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur wordt in de uitverkoop gedaan, in plaats van dat moslims zich eens aan ons aanpassen, doen wij concessies aan hoe moslims in Nederland willen leven door massaal 'Islam-vriendelijke' producten op de markt te brengen.
De vraag is nu: Hoe lang zal het duren voordat deze Islamitische producten gemeengoed gaan worden en Nederland beetje bij beetje haar gezicht verliest?
Nu is het 'slechts' een chocoladeletter, binnen 5 jaar wordt Arabisch een verplichte vak in het voortgezet onderwijs, binnen 15 jaar hebben we een Islamitische politieke partij vertegenwoordigd in het kabinet, en over 50 jaar is 80% van de autochtone bevolking geëmigreerd en hebben we een moslim als minister-president die de sharia invoert.
Waar leggen we de grens?
Mensen die denken dat Nederland 1 cultuur heeftquote:Op zondag 1 november 2009 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waar leggen we de grens?
Ik zie echter geen Chinese letters bij de Hema, geen Chinese politieke partij, geen Chinese omroep en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Staat de 14 in je naam voor je IQ?
Nederland veranderd sinds jaar en dag door producten, mensen en verdragen. 400 Jaar geleden protesteerden we ongetwijfeld tegen Chineze zijde aangezien onze Nederlandse jute veel lekkerder zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |