Nee.. het is gewoonquote:Op zondag 1 november 2009 17:32 schreef Jonkowise het volgende:
Bij bepaalde CS matches vond ik het wel echt lijpStarcraft kan mij ook niet zo boeien.
blasphemyquote:Op zondag 1 november 2009 17:32 schreef Jonkowise het volgende:
Bij bepaalde CS matches vond ik het wel echt lijpStarcraft kan mij ook niet zo boeien.
x2quote:Op zondag 1 november 2009 17:37 schreef T3rr0r het volgende:
Wat is er mis met het commentaar bij die Battle Reports van Starcraft 2?
Mensen met ogenquote:Op zondag 1 november 2009 17:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Idd, wie gebruikt sowieso tegenwoordig nog zijn ogen.!
quote:Op zondag 1 november 2009 17:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Idd, wie gebruikt sowieso tegenwoordig nog zijn ogen.!
quote:
In het verleden wel eens gedaan. Wel tof om te zien hoe goed sommige mensen in een spel als Quake konden zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar serieus, welke aap gaat er nou naar een opgenomen spel van iemand anders kijken![]()
![]()
Ah, nou, ieder zijn dingquote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In het verleden wel eens gedaan. Wel tof om te zien hoe goed sommige mensen in een spel als Quake konden zijn.
Misschien dat je het niet door hebt maar Starcraft is een van de beste games van de afgelopen jaren (in korea sowieso het meest gespeelde).quote:Op zondag 1 november 2009 18:26 schreef Aethereal het volgende:
Kijk dan ook normale spellen. Als je bij een CS match een commentator hebt is het echt wel baas.
Wat is er precies mis mee dan?quote:Op zondag 1 november 2009 17:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
mee eensch.. topgame... alleen dat commentaar dus
Isgoed jongen, maar ik vind CS nog steeds leuker om te spelen. Gesnapt? Goed zo.quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Misschien dat je het niet door hebt maar Starcraft is een van de beste games van de afgelopen jaren (in korea sowieso het meest gespeelde).
Jij bent zeker 13 ofzo
In Korea is dit voor sommige mensen (en doelgroepen) idd gewoon een baan. Ik ken een deftig aantal koreanen (krijg je als je in Azie woont) en ik ken ook mensen die daar wonen en ik kan je verzekeren dat die nog NOOIT van starcraft gehoord hebben. Het is niet zo groot als ze je op Teamliquid.net ofzo willen laten geloven. Het is WEL groot hoor, maar echt voor de doelgroep en niet voor iedereen dus zoals mensen vaker wel dan niet schijnen te denkenquote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef Supersoep het volgende:
Dat commentaar is niet bedoeld voor niet-gamers. In Korea is Starcraft spelen gewoon een normale baan, en de echte professionals verdienen er goed geld mee. Dus tjah, dan krijg je dit soort dingen, bij een toernooi hoort gewoon commentaar.
Bedankt dat je dit verteld.quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
In Korea is dit voor sommige mensen (en doelgroepen) idd gewoon een baan. Ik ken een deftig aantal koreanen (krijg je als je in Azie woont) en ik ken ook mensen die daar wonen en ik kan je verzekeren dat die nog NOOIT van starcraft gehoord hebben. Het is niet zo groot als ze je op Teamliquid.net ofzo willen laten geloven. Het is WEL groot hoor, maar echt voor de doelgroep en niet voor iedereen dus zoals mensen vaker wel dan niet schijnen te denken
quote:
quote:
quote:
Lijpquote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef LuxAeterna het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5427667206992220818&ei=ggrvSp-xNZHUqwKi36CDAQ#
Hier vind ik 't toch echt wel wat toevoegen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |