Door het examenforum zo te zienquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Rainb0ws het volgende:
miss. beetje ontopic , maar dankzij jouw wiskundetopics heb ik een 6,5 gehaald voor mn vwo wiskunde examen, Thanks dus!
Er is toch niets om te zetten als je alles in feet uitdrukt? Begrijp je de berekening van de integraal wel?quote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe komen ze aan 123 ft?
[ afbeelding ]
Dat is zeker weer zo'n rare omzetting met feet enzo?
je bedoeltquote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe komen ze aan 123 ft?
[ afbeelding ]
Dat is zeker weer zo'n rare omzetting met feet enzo?
nooit van een tvp gehoord?quote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef Riparius het volgende:
@Iblis & GlowMouse: is geen van beide goed.
We hebben immers v(t) = s'(t) en s(0) = 0, zodat:
s(T) = ∫0T v(t)dt
Maar doe geen moeite, de vragensteller vond ONZ en KLB kennelijk toch een stuk belangrijker.
Ik had eigenlijk geen fysische interpretatie in gedachten. Ik wilde gewoon een onbeschaamde tvp plaatsen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef Riparius het volgende:
@Iblis & GlowMouse: is geen van beide goed.
We hebben immers v(t) = s'(t) en s(0) = 0, zodat:
s(T) = ∫0T v(t)dt
Maar doe geen moeite, de vragensteller vond ONZ en KLB kennelijk toch een stuk belangrijker.
vanaf nu ligt het aan jouquote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef Iblis het volgende:
GlowMouse, ligt het aan mij of moet ik op http://betahw.mine.nu/index.php alle backslashes dubbel invoeren om resultaat te hebben? Dus \int en niet \int?
Ik snap hoe A eruit ziet uitgedrukt in v1 en v2, maar heb echt nog geen idee hoe ik kern en bereik moet vinden. Ik kan niet rijvegen in die matrix, geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef Hanneke12345 het volgende:
4. Laat v ∈ R^2 een vector zijn van lengte één, dus ||v|| = 1. Definieer de matrix A door A=vvT
a. Bepaal kern en beeld (=bereik?) van A
- wat is A? ik heb echt geen idee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |