ik kan wel een valse nicht zijn als ik voldoende wordt uitgedaagdquote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
wat heb je gedaan? Of was een zuchtje wind al voldoende om bloehoese daar te krijgen?
Gewoon erop gooien "ik krijg de financiering niet rond"quote:Op maandag 2 november 2009 15:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb net m'n hypotheekadviseur gesproken, hij raadt me aan om helemaal te stoppen met dit appartement
De makelaar neemt alleen niet op
mopelt iets over blaadjes die van de bomen vallen in de herfstquote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
wat heb je gedaan? Of was een zuchtje wind al voldoende om bloehoese daar te krijgen?
Ik heb nog niks getekend heh.. dus ik weet niet of een brief sturen nodig is. Is wel veiligerquote:Op maandag 2 november 2009 15:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gewoon erop gooien "ik krijg de financiering niet rond"
Even een briefje sturen, heb je het in ieder geval laten weten.
oja, die mogelijkheid is er ook nogquote:Op maandag 2 november 2009 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mopelt iets over blaadjes die van de bomen vallen in de herfst![]()
en zie ook je pm
Pee emmetjes wandelen niet wegquote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
oja, die mogelijkheid is er ook nog![]()
Kan nu niet bekijken, collega tegenover me zitten
Neu, daarom, moet maar even wachten, al ben ik reuze benieuwdquote:
Nee, TMM en Ang3l hadden een chauffeur volgens mij. Steve en ik hadden een machinist.quote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de eindhoven delegatie is niet gezamelijk met de trein huiswaards gereisd ?
Ook dat is een chauffeurquote:Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, TMM en Ang3l hadden een chauffeur volgens mij. Steve en ik hadden een machinist.
Nee, daarom is OV ook vreselijk.quote:Op maandag 2 november 2009 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar deze brengt je niet tot de deur.
Wilde ze nog de reden weten, en was ze ietwat verbaasd over dat taxatie verhaal, waardoor het niet doorgaat ?quote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh yeah... ik heb de makelaar gebeld dat ze het appartement mag houden
Even een mailtje sturen en ik ben er vanaf
Ik heb het gewoon uitgelegd... en dat ze mag branden in de hel!quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wilde ze nog de reden weten, en was ze ietwat verbaasd over dat taxatie verhaal, waardoor het niet doorgaat ?
maar er was eventueel sprake van een ander, beter appartement in hetzelfde complex, maar dat heeft een andere makelaar in de portefeuille ?quote:Op maandag 2 november 2009 16:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon uitgelegd... en dat ze mag branden in de hel!
quote:Op maandag 2 november 2009 16:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon uitgelegd... en dat ze mag branden in de hel!
Ja, anders zou ik daar ook nooit iets mee gedaan hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar er was eventueel sprake van een ander, beter appartement in hetzelfde complex, maar dat heeft een andere makelaar in de portefeuille ?
dan vingers kruisen dat het met deze wel gaat lukkenquote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik daar ook nooit iets mee gedaan hebben
Ik ga woensdagochtend kijken
quote:Op maandag 2 november 2009 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij niet een ontzettene slaapachterstand opgelopen als jij zondagochtend om 6.00 uur pas terug was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |