Niks gehoord, dus ik ga zo weer bellenquote:Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hoe is het met de hypotheek en het appartement?
Zal voor je duimenquote:Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niks gehoord, dus ik ga zo weer bellen
Je afwezigheid begon op te vallen!quote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en het is hier belachelijk dus, dus kom ik ook niet aan jullie toe![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef Vlarp het volgende:
Hey, ik ben ook keihard aan het werk ja!
vanavond doe ik wel een verslagje, ik kan al wel een tipje van de sluier op lichten door te zeggen dat ik na afloop buiten nog heb gevochten!!!quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanavond doe ik wel een verslagje, ik kan al wel een tipje van de sluier op lichten door te zeggen dat ik na afloop buiten nog heb gevochten!!!
Spierpijn van het zagen aan stoelpoten?quote:Op maandag 2 november 2009 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het zweet des aanschijns ja
zeker nu Bloehoeze zich weer ziekgemeld heeft
een leverworst, die was nog over van de bingoquote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Baltar het volgende:
En 4 op een rij.
Wat heb ik nu gewonnen?
't is toch wel Kips leverworst, hé? Anders blief ik nietquote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een leverworst, die was nog over van de bingo
[ afbeelding ]
dit is echte ambachtelijke zeeuwsequote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
't is toch wel Kips leverworst, hé? Anders blief ik niet
Nou vooruit dan maar, omdat ie ambachtelijk isquote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is echte ambachtelijke zeeuwse
Je hebt er toch wel blauwe plekken aan overgehouden, zoals dat hoort bij een ordinaire kroeggevechtquote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanavond doe ik wel een verslagje, ik kan al wel een tipje van de sluier op lichten door te zeggen dat ik na afloop buiten nog heb gevochten!!!
verslag komt vanavond moet nu naar een chique presentatie met walking dinner en afrer borrel, reuze saaiquote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verslag. Ik was er het grootste deel van de avond bij, maar het gevecht was zeker toen ik al weg was.
u is bekend met de uitdrukking PAAZ ?quote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Spierpijn van het zagen aan stoelpoten?
maar met jouw aanwezigheid alleen al fleurt elke saaie gelegenheid toch opquote:Op maandag 2 november 2009 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verslag komt vanavond moet nu naar een chique presentatie met walking dinner en afrer borrel, reuze saai
en vast een paar gescheurde nagelsquote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel blauwe plekken aan overgehouden, zoals dat hoort bij een ordinaire kroeggevecht
quote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u is bekend met de uitdrukking PAAZ ?
de eindhoven delegatie is niet gezamelijk met de trein huiswaards gereisd ?quote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verslag. Ik was er het grootste deel van de avond bij, maar het gevecht was zeker toen ik al weg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |