goede keusquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou wel eens V for Vendetta kunnen worden.
Blijkbaar maar er word niet veel los gelaten. er is sowieso nog helemaal niks gemeld over hoe het wasquote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef Stroekie het volgende:
toch nog een gate ?
Graphic Novel is vele malen beterquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou wel eens V for Vendetta kunnen worden.
Ja, maar die kan niet in mijn dvdspeler. En die heb ik niet. De graphic novel dan, de dvdspeler wel.quote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Graphic Novel is vele malen beter
Komt omdat er bij/met mij nooit iets gebeurd dus moet ik het hebben van het drama van anderenquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletje dramageilerds hier allemaal.
Een dramaparasiet?quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt omdat er bij/met mij nooit iets gebeurd dus moet ik het hebben van het drama van anderen![]()
En een beetje cairon/phalanx/Ang3l-esque.quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dramavampire klinkt romantischer en minder beestjesachtig
we worden flink geteasdquote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Blijkbaar maar er word niet veel los gelaten. er is sowieso nog helemaal niks gemeld over hoe het was
klinkt mij een beetje te faggyquote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dramavampire klinkt romantischer en minder beestjesachtig
Stripboekquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Graphic Novel is vele malen beter
doofpootquote:Op maandag 2 november 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij word het in de doofpot gestopt
friso kersteditie nieuwe kansenquote:Op maandag 2 november 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had er misschien bij moeten zijn.
oh kom nou, je bent toch ook gewoon een keiharde fagootquote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klinkt mij een beetje te faggy
Ga toch niet helemaal naar Tilburg toequote:Op maandag 2 november 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had er misschien bij moeten zijn.
neequote:Op maandag 2 november 2009 00:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
oh kom nou, je bent toch ook gewoon een keiharde fagoot
je had zo met misterO mee gekundquote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar Tilburg toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |