Het waren pas 4 minuten. Tevens had ik Otis gevraagd het nieuwe deel te open.quote:Op zondag 1 november 2009 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Slome OP-makers.
Blacklist:
- BREATHTAKING II
- Japsnars I
Na deze post ga ik het helemaal volgen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het waren pas 4 minuten. Tevens had ik Otis gevraagd het nieuwe deel te open.
Mag ik daarbij even toevoegen dat ik normaal altijd binnen 1 minuut het nieuwe deel open en jij daar gemiddeld langer over doet
Ik doe het in 20 secondenquote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het waren pas 4 minuten. Tevens had ik Otis gevraagd het nieuwe deel te open.
Mag ik daarbij even toevoegen dat ik normaal altijd binnen 1 minuut het nieuwe deel open en jij daar gemiddeld langer over doet
Tozzquote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Na deze post ga ik het helemaal volgen.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!
Waarom haal je dat stukje uit mijn post? Dat zeggen anderen hier ook zovaakquote:
Nee hoor, ik ben altijd snellerquote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe het in 20 seconden. De traditionele OP kan ongezien de vlektyfus krijgen. Het MOET sneller.
5-1quote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Na deze post ga ik het helemaal volgen.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!
Het recht van de snelste. Ik wacht standaard 4 minuten.quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben altijd snellerSneller kan niet.
En ik doe het ook altijd zonder OP, echter in dit geval zag ik pas later dat ik de Lapo had en toen vroeg ik Otis om de nieuwe te openen omdat ik geen inspiratie had voor de TT. Maarja, nu is er een nog slechtere TT
O NO HE DI'IN!1!quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben altijd snellerSneller kan niet.
En ik doe het ook altijd zonder OP, echter in dit geval zag ik pas later dat ik de Lapo had en toen vroeg ik Otis om de nieuwe te openen omdat ik geen inspiratie had voor de TT. Maarja, nu is er een nog slechtere TT
GODVERDOMMEquote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://www.qmasters.nl/
Je kan ook shit winnen
quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou geen inspiratie voor een TT hebben? Ik wist nog wel 700 andere, maar ik moest me even inlikken bij Allure.
OW SNAP!quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou geen inspiratie voor een TT hebben? Ik wist nog wel 700 andere, maar ik moest me even inlikken bij Allure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |