quote:Op zondag 1 november 2009 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Prank calling is ook wel leuk na het uitgaan
Vannacht met 3 vrienden naar het huisnummer van een vriendin van ons gebeld, nam die moeder op(om 5:30)
De hele tijd lopen te fokken en vragen wat haar seksuele fantasie was waar ze nog op in ging ook
So surreal, babyquote:Op zondag 1 november 2009 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Prank calling is ook wel leuk na het uitgaan
Vannacht met 3 vrienden naar het huisnummer van een vriendin van ons gebeld, nam die moeder op(om 5:30)
De hele tijd lopen te fokken en vragen wat haar seksuele fantasie was waar ze nog op in ging ook
Geef je nummer maar in een PM, dan bel ik jou dinsdag nacht 4 uur.quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef ynuhh het volgende:
Hehe, ik vind het altijd wel leuk om 's nachts gebeld te worden door dronken bekenden.
Wat snap je niet aan bekenden?quote:Op zondag 1 november 2009 15:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geef je nummer maar in een PM, dan bel ik jou dinsdag nacht 4 uur.
Je moet eens een keer proberen 's nachts als je thuis komt iets op te schrijven en dat dan de volgende dag eens proberen te lezen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Goede klacht
Ook ik ben hier wel goed in![]()
![]()
En dan lees je de voglende dag die smsjes die je gestuurd heb vol met spelfouten terwijl ik altijd als ik er 1 zie em nog druit haal zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |