Je loopt nu al weg voordat je je jas aan haar geeft?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ja, alleen probeer ik het rustig aan te doen vanavond.
Ik probeer niet al te dronken te worden vanavond.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je loopt nu al weg voordat je je jas aan haar geeft?![]()
Sorry!
Maar...quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ik probeer niet al te dronken te worden vanavond.
Tnx. Ik kan wel één ding vertellen. Ik ga haar vanavond niet tegenkomen tijdens het uitgaan. We gaan vanavond met de maten zuipen in kleine dorpscafés.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar...
Voordeel is dat je kan nadenken, doorhebben dat ze een hint maakt en dat jij er vervolgens wat mee kan doen en STIL KAN BLIJVEN STAAN.![]()
Alleen zal het gebrek aan alcohol het succes ook wel verminderen gok ik![]()
Desalniettemin succes, we staan achter je!
En dat is tevens de 1e hit op google, je punt is?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:10 schreef Seam het volgende:
Hoerenkots is die vriendengroep uit Venray
Dat ik ze ken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:14 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
En dat is tevens de 1e hit op google, je punt is?
Dat is toch een meisje?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:27 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, dat kereltje met dat paarse shirt aan.
Welke ben je TS?
Linksboven of 3e van linksboven denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:27 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, dat kereltje met dat paarse shirt aan.
Welke ben je TS?
2e van rechts boven dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Linksboven of 3e van linksboven denk ik
ja, of je gaat ff iemand anders vervelen met je eeuwige pessimisme, lul.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou dolletjes wat een verassing toch als hier morgen weer een semi ik ben zielig en heb een zwak voor meisjes post staat.
Ik gebruik bewust geen namen van personen, uitgaansgelegenheden en steden.quote:
zodat je dit kunt zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:55 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ik gebruik bewust geen namen van personen, uitgaansgelegenheden en steden.
Waarom zou ik mijn username dan naar mij of mijn vriendenclub laten verwijzen.
ts zit daartussen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:23 schreef Pablo88 het volgende:
Wat een lui![]()
[ afbeelding ]
http://hoerenkotsersvenray.hyves.nl/fotos/462433088/0/qSBH/
Edit: Typerend die honkbalknupels aan de muur rechts.
Ik moest gewoon meteen aan die vriendengroep denken, zou best kunnen hoor.quote:
Het kan niet. Ik ben op geen enkele manier verbonden met dat vriendenclubje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik moest gewoon meteen aan die vriendengroep denken, zou best kunnen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |