Eerste: kan nog nietquote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef Black-Hole het volgende:
Weet iemand hoe je Chrome zo kan instellen dat bij .pls en .m3u files Winamp gelijk geopend/gestart wordt? Nu moet ik elke keer de file eerst downloaden voordat ik hem kan openen in Winamp. Scheelt toch weer een muisklik
Heb ook sinds de afgelopen week af en toe last van random crashes, gebeurt altijd als ik via een al openstaande tab een nieuwe pagina wil bezoeken. Iemand die dit herkend?
Klikquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Parafernalia het volgende:
Cache Google Chrome verplaatsen
Kan dat?
Dat heb ik al eens geprobeerd, maar dat werkt denk ik alleen bij Chrome 1.0.quote:
Lege balk?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:03 schreef nattermann het volgende:
TVP, altijd firefox gehad maar nu eens overgestapt op Chrome. Bevalt me tot nu toe wel, het is wel even wennen aan de "lege" balk boven in het scherm. Tot nu toe geen minpunten gescoord.
Ctrl+B?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:03 schreef nattermann het volgende:
TVP, altijd firefox gehad maar nu eens overgestapt op Chrome. Bevalt me tot nu toe wel, het is wel even wennen aan de "lege" balk boven in het scherm. Tot nu toe geen minpunten gescoord.
Bestand, bewerken, beeld, geschiedenis etc. zoals in IE en Firefox.quote:
Ik gebruik altijd foxmarks (nu xmarks), en werkt perfect..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
Staat het al op de roadmap wanneer Bookmark Sync voor Ubuntu uit komt? Ben benieuwd hoe dat allemaal werkt!
Misschien is iMacros for Chrome iets?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef EvilMarc het volgende:
Echt waar, de enige reden dat ik toch nog elke keer terugga naar Firefox is voor greasemonkey. Wanneer krijgt Chrome fatsoenlijke Greasemonkey support? Het is het enige wat me nog tegenhoud Chrome als primaire browser te gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |