Extensions? Sinds wanneer? Ik las juist dat mensen niet naar Chrome wilde gaan omdat ze daar op dingen niet konden aanpassen.quote:
Chrome opnieuw installeren? Of gewoon even je besturingssysteem. Ligt toch aan jouw pc, is het niet waard om hiervoor te downgraden naar een andere browserquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
Overigens ga ik stoppen met het gebruiken er van
1- ik kan niet de img-url kopiëren van een plaatje
2- ik kan na 1 keer rechts te hebben geklikt geen link meer aanklikken
3- ik kan het zinnetje "nieuwe features" niet typen in een reactie, want dan crasht hij. "Segmentation Fault" staat er dan, ik heb het 5 keer geprobeerd
Dan doe je gewoon iets foutquote:Op donderdag 5 november 2009 14:57 schreef BluesRebel het volgende:
Het is de beste browser voor mij maar het wordt nu toch wel echt tijd dat ie normaal pdf's kan openen. Ik moet steeds IE erbij pakken als ik een pdf-link tegenkom. In Chrome laadt ie ze gewoon niet.
Njet. Ik heb 'm al sinds t begin. Eerst deed ie er gewoon lang over en na een aantal keren verversen kwam die wel. Maar nu kan ik er helemaal niks mee als het om pdf gaat. Ik heb de laatste stable.quote:
Ik stel voor dat je Foxit Reader installeert. Heeft perfecte Chrome-integratie en is sowieso vele (en dan bedoel ik VELE) malen sneller en stabieler dan Adobe Reader.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Njet. Ik heb 'm al sinds t begin. Eerst deed ie er gewoon lang over en na een aantal keren verversen kwam die wel. Maar nu kan ik er helemaal niks mee als het om pdf gaat. Ik heb de laatste stable.
Alleen met de beta versie.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
De extensies werken niet incognito?
Bij Google is alles maanden beta, dus dat is logischquote:
Eindelijk AdBlockingquote:
Je kan in de settings aanvinken dat hij kan vragen waar je het bestand kan opslaan hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef emokid het volgende:
Is er een fatsoenlijke add on of iets om eens fatsoenlijk te kunnen downloaden? Ik houd van Chrome maar downloaden gaat echt waardeloos.
Er is geen Openen/opslaan functie, je wordt gedwongen ergens op te slaan. Zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen.
Hij bedoelt dat je een bestand niet kan openen. Je moet hem per se opslaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:47 schreef Junkie het volgende:
[..]
Eindelijk AdBlocking
[..]
Je kan in de settings aanvinken dat hij kan vragen waar je het bestand kan opslaan hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |