Hoezo lelijk? Zo ziet het eruit op Windows XP. In Vista ziet het er met dat doorzichtige wel beter uit ja.quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij mij ook wel eens. Als je op een tabblad klikt en het muisknop ingedrukt houdt en naar beneden sleept, krijg je een nieuw venster. Ik denk dat ik dan soms het te snel doe waardoor ik per ongeluk een apart venster maak.
Waarom is Chrome zo lelijk in de OP?
Tja, bekend probleem als Chrome (of Windows) even een halve seconde hangt, jij op dat moment op een tabblad klikt, dan zoiets hebt van "hé wtf hij doet het niet" en daarna je muis ergens anders naartoe verplaatst. Op de een of andere manier krijgt Chrome eerder het muis-is-verplaatst signaal dan het muisknop-losgelaten signaalquote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij mij ook wel eens. Als je op een tabblad klikt en het muisknop ingedrukt houdt en naar beneden sleept, krijg je een nieuw venster. Ik denk dat ik dan soms het te snel doe waardoor ik per ongeluk een apart venster maak.
Waarom is Chrome zo lelijk in de OP?
Dit heb ik ook af en toe ja.quote:Op maandag 2 november 2009 12:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Tja, bekend probleem als Chrome (of Windows) even een halve seconde hangt, jij op dat moment op een tabblad klikt, dan zoiets hebt van "hé wtf hij doet het niet" en daarna je muis ergens anders naartoe verplaatst. Op de een of andere manier krijgt Chrome eerder het muis-is-verplaatst signaal dan het muisknop-losgelaten signaal
Die bestaan niet.quote:Op maandag 2 november 2009 17:14 schreef PiRANiA het volgende:
Hoi, hoe kom ik bij de settings van mijn extentions?
Extensions? Sinds wanneer? Ik las juist dat mensen niet naar Chrome wilde gaan omdat ze daar op dingen niet konden aanpassen.quote:
Chrome opnieuw installeren? Of gewoon even je besturingssysteem. Ligt toch aan jouw pc, is het niet waard om hiervoor te downgraden naar een andere browserquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
Overigens ga ik stoppen met het gebruiken er van
1- ik kan niet de img-url kopiëren van een plaatje
2- ik kan na 1 keer rechts te hebben geklikt geen link meer aanklikken
3- ik kan het zinnetje "nieuwe features" niet typen in een reactie, want dan crasht hij. "Segmentation Fault" staat er dan, ik heb het 5 keer geprobeerd
Dan doe je gewoon iets foutquote:Op donderdag 5 november 2009 14:57 schreef BluesRebel het volgende:
Het is de beste browser voor mij maar het wordt nu toch wel echt tijd dat ie normaal pdf's kan openen. Ik moet steeds IE erbij pakken als ik een pdf-link tegenkom. In Chrome laadt ie ze gewoon niet.
Njet. Ik heb 'm al sinds t begin. Eerst deed ie er gewoon lang over en na een aantal keren verversen kwam die wel. Maar nu kan ik er helemaal niks mee als het om pdf gaat. Ik heb de laatste stable.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |