hoe kan ik dat zien? vond geen linkje net, so if you pleasequote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep![]()
OT: er is een lege bar in beeld..... met een laptop zonder bijbehorende lap erop
Nee, ik bedoelde Mera ook.quote:
In dat geval is het een complimentquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Mera ook.
kusje Mera![]()
ow, sorry piet, zat her en daar typo's te verbeteren..hahaquote:Op zondag 1 november 2009 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hoi wj, zit je ook te genieten van de spraakmakende streams?
dank je welquote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
houde ze er u al weer mee op?quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
4:26 studiovlemmix1: straks geen ustream meer
Dat komt er ook. De huidige stream staat inmiddels ook op johanvlemmix.tv, inclusief de chatbox.quote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vensterverhaal is maar relatief, net als Youtube kan je 't embedden. Zelfs op FOK! (alleen FA's hebben html-rechten, anders stond ie al in OP). Als dat echt gebeurt heeft Hidi in 1 uurtje een site voor elkaar met 4 streams op 1 pagina.
Dat doen ze al máándenquote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen Mera en Dottey geen hints doen?
hee jij, kom je weer de boel afzeiken?quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat doen ze al máánden![]()
![]()
ik ben vóór Alsido![]()
wat kan ie winnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |