quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef bbfakir het volgende:
Het wordt nu serieus. Spannend.
[ afbeelding ]
Zeg dat wel. Blij dat er nu even geen stream is, dan kan ik even tot rust komen.quote:Op maandag 2 november 2009 10:07 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het verslag. Jammer dat ik het gemist heb want ik heb wel wat gemist zeg!
Copy Roger Over.quote:Op maandag 2 november 2009 10:34 schreef Dottey het volgende:
Er komt zo een kleine stop.
Alsido gaat er iets aan doen... geen idee wat, maar ik hoor net ik ga hem eventjes stoppen.
Golf, Oscar, Echo, Deltaquote:
Dit, waarom negeert men dit?quote:Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef mootie het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat iemand die man tegen zichzelf in bescherming gaat nemen? Dit is de ultieme fantasie van een aandachtshoerverslaafde. Pompt er bakken geld in en het lijkt me duidelijk dat het op een enorme sof gaat uitlopen.
Er zijn wat mensen bezig Studio Vlemmix belachelijk te maken en kapot te schrijven.quote:
Precies! Die mensen hoor je niet over al die prachtige programma's die er op de stream te zien zijn. Of? Wacht ...quote:Op maandag 2 november 2009 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen bezig Studio Vlemmix belachelijk te maken en kapot te schrijven.
Uit persoonlijke rancune.
Want want want Johan is stom!quote:Op maandag 2 november 2009 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen bezig Studio Vlemmix belachelijk te maken en kapot te schrijven.
Uit persoonlijke rancune.
Als ze deze posting ontdekken komen ze er vast nog wel ff op reageren.
Ik moet eerlijk zeggen dat die foto van die negert op dat krukje voor een plasje water wel het leukste is wat ik de afgelopen week gezien heb.quote:Op maandag 2 november 2009 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies! Die mensen hoor je niet over al die prachtige programma's die er op de stream te zien zijn. Of? Wacht ...
Die was erg grappig idd.quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat die foto van die negert op dat krukje voor een plasje water wel het leukste is wat ik de afgelopen week gezien heb.
Je hebt 4-op-een-rij gemist?quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat die foto van die negert op dat krukje voor een plasje water wel het leukste is wat ik de afgelopen week gezien heb.
Tja, wie niet?quote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor negerts op krukjes.
Je tenen gaan er krom van staan inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Elisa1958 het volgende:
je moet die chat gaan lezen die er bij staat. Wat een giga dom gedoe daar zeg.
Een nowlive groenten hoekje, een fok bar. Dat is voor heel even vermaak, ipv streams
Jij hebt je ook daar aangemeld?quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Je tenen gaan er krom van staan inderdaad.
Haha ik ook net maar ik heb nu al spijtquote:
De grote goeroe van nowlive is daar ook aan het chatten. Als die leden van zijn forum daar nu naar toe om te chatten. Heeft hij dat zelf niet op zijn site staan dan.quote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik ook net maar ik heb nu al spijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |