quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef invine het volgende:
nvm
Turq, als ik in NL was had ik het direct gedaan, al is het alleen maar om je BMW te zienquote:Op woensdag 25 november 2009 02:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Vrijwilliger met Trekhaak voor een BMW te vervoeren (op autoambulance) na een garage van garage?
Hahhaa, thanks voor je aanbod..quote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Turq, als ik in NL was had ik het direct gedaan, al is het alleen maar om je BMW te zien
Helaas zul je een andere kandidaat moeten zoeken.
Wat zei je danquote:
Jou auto mag niet eens in een straal van 10km van mijn auto verschijnen.. daar gaat mijn Imago danquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jou auto mag niet eens in een straal van 10km van mijn auto verschijnen.. daar gaat mijn Imago dan
Lullig. Dat komt ie sowieso 2 keer in de maand.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jou auto mag niet eens in een straal van 10km van mijn auto verschijnen.. daar gaat mijn Imago dan
Venlo..quote:
Oh..? Weet jij waar mijn auto staat dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lullig. Dat komt ie sowieso 2 keer in de maand.
Thanksquote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Koepert het volgende:
Alleen al omdat je zo'n PTA-held bent had ik je geholpen, maar vanuit Emmen naar Venlo gaat me daarvoor te ver
En als je die vriend dan eens het monteren van een nieuwe koppeling aanbiedt?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Venlo..
Heb een paar vrienden gevraagd, maar ze hebben geen trekhaak..
En de koppelling van de combo van een vriend is al gaar.. mijn paps met zijn 1200cc Cliotje heeft geen trekhaak.. opa is te zuinig op zijn 1.3 Coltje en tja, zo valt iedereen eigelijk af..![]()
Iemand die zo aardig is..??![]()
Moet daar echt weg ivm. 2e inbraak.. Mijn subwoofer is gestolen deze keer en nog wat gerei.. zelfs de e46 nieren zijn kapot getrokken..
Ja, en dat is zeker zo gepiept..quote:Op woensdag 25 november 2009 18:55 schreef green_power het volgende:
[..]
En als je die vriend dan eens het monteren van een nieuwe koppeling aanbiedt?
Je ging toch laatst van Blerick naar Tegelen of andersom? Nou mijn schoonouders wonen daar tussenin.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh..? Weet jij waar mijn auto staat dan?
Oprijauto's worden bijna nooit verhuurdquote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als je nou eens geen aanhanger-autoambulance huurt maar een zelfrijdende autoambulance?
-edit- buiten het feit dat het me uiterst stug lijkt dat er in jouw (toch zeker deels Turkse) vrienden- en kennissenkring echt niemand een dikke diesel rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |