je laat toch niet dure audio in een onafgesloten auto zittenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zwijg dan gewoon ofzoWanneer je je spullen gewoon in je auto in een garage hebt horen mensen daar met hun klauwen vanaf te blijven
Hoewel dat tegenwoordig toch wel lastig blijkt te zijn
Nee maar wanneer hij ergens in een loods staat zou ik niet verwachten dat al mn shit meegenomen word. (Even niet in acht nemend dat er al eens was ingebroken)quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
je laat toch niet dure audio in een onafgesloten auto zittendenk even na
Die mentaliteit erger ik me idd ook zo aan. Wat is er gebeurd met de opvoeding in de trant van, wat niet van jou is blijf je vanaf?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef Googolplexian het volgende:
Afsluiten maakt niet veel uit.
En mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.
Fijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee maar wanneer hij ergens in een loods staat zou ik niet verwachten dat al mn shit meegenomen word. (Even niet in acht nemend dat er al eens was ingebroken)
Maar alsnog, dat "daar heb ik geen medelijden mee", zwijg dan gewoon
Ik mijn comment staat Even niet in acht nemend dat er al eens was ingebroken tussen haakjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Fijn.
Nee tuurlijk verwacht je dat niet. Maar als er al 2 keer of meer eerder is ingebroken laat je dat spul toch niet alsnog zitten?
Heb het niet over zijn auto. Over het spul wat erin ligt. Audio ter waarde van 1100 euro.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik mijn comment staat Even niet in acht nemend dat er al eens was ingebroken tussen haakjes.
Maar iig. Ik zou na die aller eerste actie die auto al z.s.m. ergens anders gezet hebben. Was Turq zn plan volgens mij ook, maar die had geen verfuhrer voor zn bmw.
En wt zat er in die BMW die meneer moest verplaatsen? Juist ja, zijn audio. Dus wanneer die auto ergens anders stond was de audio er ook niet meer in die loodsquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb het niet over zijn auto. Over het spul wat erin ligt. Audio ter waarde van 1100 euro.
Probeer t maar niet meer.. hopeloos..quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
En wt zat er in die BMW die meneer moest verplaatsen? Juist ja, zijn audio. Dus wanneer die auto ergens anders stond was de audio er ook niet meer in die loods
Dat mag ik hopen, de meeste vrachtwagens waar ik mee rijd hebben een automaat.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een automaat mag doorgaans niet gesleept worden.
Je kunt er prima een aanhanger achter hangen, hoor.
Hij heeft wel gelijk. Meestal doe je de dure audio als laatste in een project-auto ... niet wanneer je er zelfs niet mee kunt rijden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Probeer t maar niet meer.. hopeloos..
Precies. Is toch dom. Enfin, weer eens een reactie van TS?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Meestal doe je de dure audio als laatste in een project-auto ... niet wanneer je er zelfs niet mee kunt rijden.
Je weet dat mensen nu eenmaal horken zijn en dat sommigen jatten. Risico's beperken kan dus geen kwaad (zeker niet als het al een keer eerder is gebeurd).
Zoals ik het nu begrijp moest de auto weg omdat er ingebroken werd (op regelmatige basis zelfs?) in die garage. Hoe logisch is het dan dat er nu een hifi-set van 1100 te vinden was?
We want Turqquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Precies. Is toch dom. Enfin, weer eens een reactie van TS?
Op da interwebz welquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:43 schreef invine het volgende:
Turq gaat ze in elkaar hoeken jwzzzzzzzzz
En JIJ moet vooral je focking bek houden voordat ik de jouwe dicht stomp, domme boerquote:
Wil jij daarmee zeggen datik niet slim ben..?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef green_power het volgende:
Mensen moeten met der poten van andersmans spullen afblijven, zelfs als die mens niet de allerslimste mens is
Alles behalve verzekerings Hoax, me auto is nog wel verzekerd, en nog gekeurd en niet geschorst.. maar diefstal is niet bij. Alleen WA en Rechtsbijstand.. maar nu dit is gebeurd ga ik hem gelijk WA+ Brand & Diefstal verzekeren..quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Meestal doe je de dure audio als laatste in een project-auto ... niet wanneer je er zelfs niet mee kunt rijden.
Je weet dat mensen nu eenmaal horken zijn en dat sommigen jatten. Risico's beperken kan dus geen kwaad (zeker niet als het al een keer eerder is gebeurd).
Zoals ik het nu begrijp moest de auto weg omdat er ingebroken werd (op regelmatige basis zelfs?) in die garage. Hoe logisch is het dan dat er nu een hifi-set van 1100 te vinden was?
Ik blijf het kut vinden voor Turq ... als het geen verzekerings-hoax is
Aan de andere kant ... webcammetje installeren en een paar lege, goed-als-nieuwe, dichte hifi-dozen opzichtelijk (overdag) in de garage neerzetten en je weet waarschijnlijk binnen een week wie je moet hebben.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En JIJ moet vooral je focking bek houden voordat ik de jouwe dicht stomp, domme boer![]()
Vooral de velgen onder jou auto zijn wel leuk, zal hem een keer meenemen snachts en onder me beemer plaatsen.. kijken hoe jij dat vind..![]()
1100 euro is niet niks. dat was ook nog eens de prijsje waar ik hem voor heb overgenomen, met 2 condensators, complete bekabeling, 2 versterkers en 2 subs van een bekend merk.
Praat NIET meer in mijn topic, en ga nou niet bijdehand doen, de eerste beste keer dat ik die lelijke NERD gezicht van je zie zou dat denk ik niet overleven
Ik zou helemaal niets aan die Beemer verzekeren zolang 'ie nog niet rijdt. Wegenbelasting eraf, verzekering eraf, van de openbare weg afhalen en alles wat waardevol ervan is in je huis zetten.quote:Op zondag 29 november 2009 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Alles behalve verzekerings Hoax, me auto is nog wel verzekerd, en nog gekeurd en niet geschorst.. maar diefstal is niet bij. Alleen WA en Rechtsbijstand.. maar nu dit is gebeurd ga ik hem gelijk WA+ Brand & Diefstal verzekeren..
Nee, ik laat hem gewoon zo verzekerd en ongeschorst.. die ene beetje geld maakt me niet zo veel uit als ik maar direct kan rijden als ie klaar isquote:Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niets aan die Beemer verzekeren zolang 'ie nog niet rijdt. Wegenbelasting eraf, verzekering eraf, van de openbare weg afhalen en alles wat waardevol ervan is in je huis zetten.
Als het goed is heb je namelijk wel een goede inboedelverzekering.
Ehhh ... Oxy zegt wat veel mensen denken in dit geval ... gezien de waarschuwingen betreft project-topics is iedereen wat gedimder maar dat neemt niet weg dat deze diefstal op z'n minst voorkomen had kunnen worden.quote:Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Oxy, voor de 100e keer, wegwezen uit dit topic! Dat je hier niet normaal kunt reageren weten we nu wel, dus reageer maar gewoon helemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |