Ik neem het risico gewoon niet om een automaatbak kapot te rijden.. Ik sleep gewoon niet met een automaat.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Uh nog nooit in amerika geweest zeker?
Het klopt inderdaad een automaat mag je (meestal) niet slepen. (reden omdat de oliepomp van de automaat bak dan niet mee draait en na enkele kilometers droog rond gaat). Maar natuurlijk mag je met een automaat wel een zware bak trekken...
Nee, maar dan zou mijn auto op de straat staanquote:Op donderdag 26 november 2009 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
Dan is Turq morgen misschien zijn velgen ook nog kwijt
Je mag met een automaat gewoon gewicht trekken hoor, niks mis mee.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik neem het risico gewoon niet om een automaatbak kapot te rijden.. Ik sleep gewoon niet met een automaat.
Hoe kan het dan dat ik bijna geen een automaat zie met trekhaak...? Er zijn natuurlijk wel wat tussen.. maar dannog..quote:Op donderdag 26 november 2009 18:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag met een automaat gewoon gewicht trekken hoor, niks mis mee.
Kennis doet t boot en paardentrailer ook gewoon met een 535D automaat trekken heurquote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik bijna geen een automaat zie met trekhaak...? Er zijn natuurlijk wel wat tussen.. maar dannog..![]()
Een automaat is na mijn mening gevoellig.. geen ding waar je grappen mee kunt uithalen.. dus zo iets ga ik ook niet riskeren.. snapje..?
Op m'n werk (oa rijschool) hebben we voor BE lessen alleen maar automaten (Mercedes ML 270 en nu een VW T5 174 pkquote:Op donderdag 26 november 2009 18:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kennis doet t boot en paardentrailer ook gewoon met een 535D automaat trekken heur
Vrachtwagens zijn robot-handbakken. Dat telt dan weer net nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:38 schreef vannelle het volgende:
En hoeveel vrachtwagens zijn tegenwoordig wel niet automaat?
Ja, Nederlander, (maar meer ga ik niet op in ivm. openbare forumquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:30 schreef Pas259 het volgende:
Heb je al een vermoeden van de afkomst van de daders?
Je mag altijd mailenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Me auto ziet er echt NIET meer uitDie hufters hebben letterlijk niet alleen mijn subwoofer met versterker (twv. 1100,-) meegenomen.. Die tyfus homo's hebben zelfs de bekabeling mee genomen.. dus de hele achterbank dr uit en tot aan de dashboard alles dr uit..
Hoe laag..Mijn wraak zal zeer zoet zijn
.. 't is een openbare forum, dus ga niet verder in details..
Als je het zo graag wilt weten, dan pm je me waarop ik je dan beantwoord..quote:
Tis niet zozeer dat je ze terug pakt. Hoop eerder voor je dat je nog iets terug ziet van de spullen of eventueel geld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Me auto ziet er echt NIET meer uitDie hufters hebben letterlijk niet alleen mijn subwoofer met versterker (twv. 1100,-) meegenomen.. Die tyfus homo's hebben zelfs de bekabeling mee genomen.. dus de hele achterbank dr uit en tot aan de dashboard alles dr uit..
Hoe laag..Mijn wraak zal zeer zoet zijn
.. 't is een openbare forum, dus ga niet verder in details..
Zwijg dan gewoon ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sorry hoor maar waar laat je een sub en versterker (ter waarde van 1100) ook in zo'n wrak zitten? Die installeer je toch pas als je een veilige plek hebt of de auto klaar is? Sorry hoor maar heb geen medelijden meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |