Man ga ze nu niet verdedigenquote:Op zondag 1 november 2009 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, andersom had Studio Voetbal wel een actie tegen Blom geeist.
Zozo, kijk deze quasi-principiële stoere jongen eensquote:Op zondag 1 november 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik al nadat Blom de wedstrijd besliste niet meer.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:54 schreef pieter_R het volgende:
Supermooi dat Jol Sulejmani erbij doet ipv EnohHeerlijke arrogantie, zo wil ik het zien!
Wat een kut weekend moet het voor jou zijn zeg...en dat bijna iedere week weerquote:Op zondag 1 november 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik al nadat Blom de wedstrijd besliste niet meer.
Denk je serieus dat er nog Feyenoorders zijn die hier weken naar toeleven?quote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Weken toeleven naar een wedstrijd en je club op zo'n gruwelijke manier vernederd zien worden?
Zo is het wel genoeg. Stoppen met dat trollen.quote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zozo, kijk deze quasi-principiële stoere jongen eens![]()
Ja, dan kunnen ze namelijk altijd heel stoer roepen hoe ze 'de neusjes hun eigen stad door gaan laten rennen'quote:Op zondag 1 november 2009 13:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk je serieus dat er nog Feyenoorders zijn die hier weken naar toeleven?
Mensen die zich daar mee bezighouden zijn sowieso kneuzen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze namelijk altijd heel stoer roepen hoe ze 'de neusjes hun eigen stad door kunnen laten rennen'![]()
![]()
Maar zelfs dat gebeurd nooit.
En geen domme gele kaarten pakken.quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef Drassss het volgende:
Nou goed wedstrijd is gespeeld. Hopelijk geen smerige overtredingen meer en rustig uitballen.
Dagje vrijaf van de sociale werkplaats? Je reacties vertonen zulk een vernuftige en verlichte geest.quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze namelijk altijd heel stoer roepen hoe ze 'de neusjes hun eigen stad door kunnen laten rennen'![]()
![]()
Maar zelfs dat gebeurd nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |