Heheh clown is het ookquote:Op zondag 1 november 2009 13:25 schreef Drassss het volgende:
Vd Gijp: Ik zie in Slory eerder een keeper dan een centrumspits
Nee hoorquote:Op zondag 1 november 2009 13:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
voordeel is dat ie wel gelijk heeft!
Hij zit er vandaag, dus ben benieuwd naar wat hem is opgevallen morgenavondquote:Op zondag 1 november 2009 13:25 schreef Drassss het volgende:
Vd Gijp: Ik zie in Slory eerder een keeper dan een centrumspits
Ik kan prima tegen m'n verlies hoor, maar die Edkneus kijkt wel heel extreem door een Ajaxbril. Ik zeg toch niet dat de kaart onterecht was? Lees maar eens terug..quote:
Ja wat wil je ook als met geen spits speelt en alleen vleugelaanvallers!quote:
Calimero's?quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Kremers het volgende:
Wat een calimero's in dit topic weer zeg
Ajax pwnd feynoord in alles behalve rode kaarten.quote:
Vertonghen sprong op dezelfde manier als Babovic ook met ellebogen wijd, alleen laatsgenoemde kwam iets hoger en raakte daardoor Vertonghen.quote:Op zondag 1 november 2009 13:22 schreef ampburner het volgende:
doe eens even normaal
Zo'n elleboog kan je toch niet toelaten,
zag je vertonghen bloeden?
och ik heb het niet echt gevolgdquote:Op zondag 1 november 2009 13:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik kan prima tegen m'n verlies hoor, maar die Edkneus kijkt wel heel extreem door een Ajaxbril. Ik zeg toch niet dat de kaart onterecht was? Lees maar eens terug..
Rot toch lekker op, dit is toch zo geen eerlijke wedstrijd?quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
och ik heb het niet echt gevolgdmaar om nou meteen zo te gaan schelden.
Ajax staat voor en zo hoort hetquote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rot toch lekker op, dit is toch zo geen eerlijke wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |