Ik ga niet stemmenquote:
misschien, maar dan moeten er wel meer meedoen in dat team, anders vind ik het ook zielig voor gatewayquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:30 schreef gateway het volgende:
[..]
dat zou ook nog een optie zijn
Poll: Een Subteam Buitenlandse FOK!KERS binnen WP?JA! NEE! Misschien, maar...(geef een reactie)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
daarom ook die pollquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien, maar dan moeten er wel meer meedoen in dat team, anders vind ik het ook zielig voor gateway
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef gateway het volgende:
[..]
daarom ook die pollanders blijf ik lekker in Team Gelderland
Olliequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:10 schreef Olga het volgende:
Zo,heb me van de week ook weer eens aangemeld.
overduidelijk een reactie van een medegelderlanderquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon lekker in Gelderland
wat dat betreft heb ik je dan liever uit Gelderlandquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef gateway het volgende:
[..]
overduidelijk een reactie van een medegelderlander
Niet altijd even goed zoals al is besproken dus let op!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:14 schreef Mirre het volgende:
Yeah eindelijk weer eens een mijlpaal gehaald (6 miljoen), tegelijkertijd met een andere mijlpaal. Ik heb de 160gb harddisk van m'n vaio laptop vervangen voor eentje van 500gb en er staat sinds gisteravond Win7 op de laptop. Net de nieuwste versie van Whatpulse erop gezet en verdomd..., het werkt ook nog
Klopt het is even wachten op de update eind novemberquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet altijd even goed zoals al is besproken dus let op!
Soms telt hij je toetsaanslagen niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:01 schreef Mirre het volgende:
Vooralsnog gaat het goed, ook na een reboot. Net handmatig ff gepulsed en dat ging goed
Wat werkt er dan soms nu nog niet onder win7?
Je gaat voor #1 in Noord-Holland? (of zit je nog niet in een subteam?)quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:10 schreef Olga het volgende:
Zo,heb me van de week ook weer eens aangemeld.
Ik heb me via pm aangemeld voor Noord Holland zoals het in de op stond, dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Je gaat voor #1 in Noord-Holland? (of zit je nog niet in een subteam?)
ik heb ook nog geen mede-buitenlanders gehoord of gelezen, dus ik lijk ook erg alleen in dat team.......quote:
Welkom alvast in Team Noord-Hollandquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb me via pm aangemeld voor Noord Holland zoals het in de op stond, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |