Dus je bestelde helemaal niksquote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef Cahir het volgende:
(heb net 2x L besteld):
Net 2 mystery shirts besteld!
Zie op 't einde dat shipping costs 15 dollar zijn! FAAL
lol jaquote:Op maandag 2 november 2009 09:46 schreef Crientj het volgende:
Tvp :$
Wel stom dat ze +0,50 cent doen voor een girly shirt.
Tsja, maar als de shirts van redelijke kwaliteit zijn haal je dat er zo uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Mirjam op 07-11-2009 19:03:24 (referrals doen we niet aan) ]
O crap, ik heb 2 keer een large besteld, dus dat is dan XXL in nl?quote:Op zondag 8 november 2009 18:50 schreef Samson het volgende:
Let wel op bij de maten, US maten zijn een stuk groter dan NL maten. Een US M zit mij als een NL XL
Vaak wel, maar misschien valt het mee. Het is iig mijn eigen ervaringquote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
O crap, ik heb 2 keer een large besteld, dus dat is dan XXL in nl?
Terwijl Amerikanen gemiddeld kleiner zijn dan Nederlanders.quote:Op zondag 8 november 2009 18:50 schreef Samson het volgende:
Let wel op bij de maten, US maten zijn een stuk groter dan NL maten. Een US M zit mij als een NL XL
Kleiner misschien wel qua lengte, maar over het algemeen niet echt in de breedtequote:Op donderdag 12 november 2009 19:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Terwijl Amerikanen gemiddeld kleiner zijn dan Nederlanders.
Mijn ervaring is anders in ieder geval.
Zou wel mooi zijn want de Nederlandse XXL is mij na een keer wassen al te klein.
Ik kijk dus even mee wat de kwaliteit is van deze shirts.
en de pasvorm? Is het een beetje stretch spul, of een standaard hema shirt wat eigenlijk nooit mooi zit?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef Norbert704 het volgende:
T-shirten zijn binnen, Ik had maat L besteld maar het lijkt wel XXL
Dus volgende keer bestel ik denk ik een S eens kijken of het dan past.
De kwaliteit is volgens mij wel goed, het is geen sticker die er op geplakt is, maar er ingedrukt lijkt het wel, ik zie namelijk de structuur van de vezels in de afbeelding.
De shirts zelf zijn van een dun shirt gemaakt, zeg maar
Ja dat eigenlijk, wel een beetjequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:26 schreef Adames het volgende:
tvp
[..]
en de pasvorm? Is het een beetje stretch spul, of een standaard hema shirt wat eigenlijk nooit mooi zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |